Hop til indhold
Kresten Pikhår

Dejlig ung 18 årig i Slangerup?

Recommended Posts

Hun er ikke fake. Hun er såmænd sød nok, men et par ting gjorde at jeg ikke kommer igen.

Hun vil kun korte besøg

Hun vil kun blow i kort tid

Der er rodet og beskidt som bare...

Men hun er da sød og lækker nok, så prøv hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er utrolig svær at få fat i - og svarer stort set aldrig på sms - og hvis hun gør - så kun en enkelt gang...

Lidt ærgerligt... Nogle erfaringer med hvordan man kommer i dialog med hende

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm - er ikke helt sikker på at det er samme pige?

Det er jeg ret sikker på, uden at have besøgt hende. Hun er jævnligt på AL, og har nogenlunde den samme tekst hver gang. Og altid det samme mobilnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Mr. Bean !

Jeg tror det skyldes, PeterNielsen's indlæg i tråden. Hans "annonceagtige" måde at anmelde pigen på, sammenholdt af hans tilmeldingsdato, gør det hele lidt for tydeligt... :) Her er tale om en reklame.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til en start, det var ikke Deres udsendte, der låste strengen, så mit svar kan kun ses som en fornemmelse udfra lidt research.

Kort tid forinden havde der været en nu slettet tråd, hvor vedkommende pige blev svinet på det groveste, hvilket medførte tilbagemelding på samme niveau, så måske skal låsningen ses i det lys, at låsesmeden ikke har ønsket situationen gentaget.

Hvis ikke dette svar er tilfredsstillende nok, må du vente, til en anden af teamet gider gå flere måneder tilbage i historikken for at retfærdiggøre sin 100% berettigede handling, der er ingen af os, der sletter og låser tråde uden grund!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen der ved noget mere?

Tja, Mr. Blue man, om hendes sex ved jeg ikke meget mere end dig, men til gengæld ved jeg, at pigen dagligt har 2-3 annoncer på Annoncelight.dk, hvor hun bl.a. skriver hvor "desperat" hun er, at hun har fået "uventet regning" på 10.000-15.000 kroner, som skal betales næste dag...

Indtil videre har hun benyttet mindst 2 telefonnumre, 3 email adresser og flere aliasser (kan se det på, at flere aliasser henviser til een og samme emailadresse etc.).

Når man dertil lægger, at hun fuldstændig kompromisløst og uafhængigt af beløb afviser sex-sessions af længere varighed end 20 minutter samtidig med hun tilbyder samleje uden gummi, så får det mig alt i alt til at tænke på ting såsom:

ubehag v. sex/rockerrelationer?!/narkomani?!/trusler/afpresning?!/tvang?!/alfons?!/privat sted... alt i alt = risiko for mig som kunde.

Man kan godt tvivle på, om hendes angivelige "desperation" er reel eller blot et lamt forsøg på at franarre en dybt naiv eller alzheimerlidende ældre mand en masse penge (som fx. Oddset-Jannie er dømt for).

En af de dage, hvor hun "desperat" skrev og efterlyste en gavmild mand der kunne hjælpe hende med 10.000-15.000 kroner, sendte jeg hende en email og tilbød at betale 2.000 kroner for 1 times blid sex hos hende i Slangerup, men hun gad end ikke svare... 8-):lol:

Det tyder ikke meget på, at hun er "desperat" (det hører med til historien, at hun og jeg aldrig har mødtes og ingen negativ forhistorie har!).

Et par eksempler på hendes annoncer på annoncelight.dk:

"Søger 10.000 idag! Jeg skal desperat bruge 10.000 IDAG.Jeg er en dejlig sød, rar og køn 18 årig.

hvis du er seriøs og kan hjælpe så skriv til mail: [email protected] og kom med et forslag :) er fra slangerup Nordsjælland :)"

Se evt. link på: https://annoncelight.dk/annonce/34822/soeger-10-000-idag

"Dejlig fræk 18 årig hej igen så er jeg tilbage :)

endnu engang tilbyder jeg normal fræk kæreste sex ... 20 min 1000 med gummi 1250 uden :)

GUMMI SKAL SELV MEDBRINGES :)"

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej har været der... og ganske rigtigt meget rodet og beskidt lejlighed,,men meget diskret ,,smed 1000 kr og pigen gik hurtigt igang med at sutte uden i kort tid og derefter red hun den tom tog nok 4 min i det hele haha,, lækker krop har hun,,men når det så er sagt giver jeg ret i at hun er mærkelig ,,,, søger lån hele tiden 10-15 kilo til bil og alt mulig andet,,,, og lige pludselig til nytår,,,,, ingen sex kun selskabs pige,,,, skrev hende en sms og tilbød hende 10 lange for nytårs aften og nat,,,,, men nej var holdt med at give sex.men jeg kunne få hende som selskabspige til 750kr i timen haha ,,men så 3 dage efter have hun igen annonce på al ,,,,med sex uden osv,,,og en på al hvor hun lige manglede 10 000 som hun sagde nej til 3 dage før,,,, så ja hun vil angivelig hellere snyde(låne) folk for pengene,,, en give sex ,,,, noget er der galt med hende dette er bare min mening tror hun har en til at bruge de penge for hende ,,,,,,,, men hun har alså en oki slank ungpige krop..... men meget svært at få svar på sine sms ...............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...