Hop til indhold
niels6663

"Anna - Fræk og sexet" - ja hun er så!

Recommended Posts

Goddag

Jeg har i nogen tid haft lyst til at besøge @Anna - fræk og sexet, men har haft svært ved at få det til at passe ind i kalenderen. Men i går skulle det så endelig være.

Som altid var jeg noget nervøs da jeg ankom til Cassiopeia Stars, det er jeg som regel når jeg besøger en jeg ikke har besøgt før. Men ind i værelset trådte Anna med et stort smil. Hun er i det hele taget meget smilende og lattermild, og en dejlig kvinde. Fræk og drøn uartig :wub:, lige efter mit hoved :P. Hun er meget intens at være sammen med. Meget nærværende, masser af øjenkontakt, kys og kærtegn. Det er noget jeg sætter rigtig stor pris på, at hun kyssede med tungekys. Hun nød også at modtage kærtegn, så giv endelig hendes dejlige bryster masser af opmærksomhed. Det betaler sig :P. Jeg havde i hvert fald meget svært ved at holde hænderne væk fra dem, det kunne jeg faktisk slet ikke. Nå ja, så har jeg rygrad som en regnorm :D.

Selve den mere frække del af festen og de saftige detaljer holder jeg nu for mig selv, men vil dog sige, at jeg fik prøvet nogle stillinger jeg aldrig har prøvet før. Det kan jeg også godt mærke i skuldre og nakke her til morgen. Det kan I jo så tolke som I selv vil ;). Anna er i hvert fald super dejlig og skøn at være sammen med. Hun var heller ikke nærig med tiden, så alt i alt var det en dejlig time jeg havde med hende. Det eneste jeg kan ærgre mig over er, at jeg ikke fik mulighed for at besøge hende noget før. Det har bare ikke passet sammen med min kalender, men bedre sent end aldrig. Jeg kommer også gerne igen en anden gang til mere skøn sex med Anna.

http://cassiopeiastars.dk/forside.asp

God søndag til jer alle.

Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 4 timer siden:

Goddag

Jeg har i nogen tid haft lyst til at besøge @Anna - fræk og sexet, men har haft svært ved at få det til at passe ind i kalenderen. Men i går skulle det så endelig være.

Som altid var jeg noget nervøs da jeg ankom til Cassiopeia Stars, det er jeg som regel når jeg besøger en jeg ikke har besøgt før. Men ind i værelset trådte Anna med et stort smil. Hun er i det hele taget meget smilende og lattermild, og en dejlig kvinde. Fræk og drøn uartig :wub:, lige efter mit hoved :P. Hun er meget intens at være sammen med. Meget nærværende, masser af øjenkontakt, kys og kærtegn. Det er noget jeg sætter rigtig stor pris på, at hun kyssede med tungekys. Hun nød også at modtage kærtegn, så giv endelig hendes dejlige bryster masser af opmærksomhed. Det betaler sig :P. Jeg havde i hvert fald meget svært ved at holde hænderne væk fra dem, det kunne jeg faktisk slet ikke. Nå ja, så har jeg rygrad som en regnorm :D.

Selve den mere frække del af festen og de saftige detaljer holder jeg nu for mig selv, men vil dog sige, at jeg fik prøvet nogle stillinger jeg aldrig har prøvet før. Det kan jeg også godt mærke i skuldre og nakke her til morgen. Det kan I jo så tolke som I selv vil ;). Anna er i hvert fald super dejlig og skøn at være sammen med. Hun var heller ikke nærig med tiden, så alt i alt var det en dejlig time jeg havde med hende. Det eneste jeg kan ærgre mig over er, at jeg ikke fik mulighed for at besøge hende noget før. Det har bare ikke passet sammen med min kalender, men bedre sent end aldrig. Jeg kommer også gerne igen en anden gang til mere skøn sex med Anna.

http://cassiopeiastars.dk/forside.asp

God søndag til jer alle.

Niels

Jeg har haft helt samme oplevelse med Anna. Du er bare bedre til at sætte ord end jeg er Niels. Hun er bare for lækker. Helt klart min favorit GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboycopenhagen skrev, for 1 minut siden:

Hun er en pige, som man skal tillade sig selv at nyde. Jeg bookede en time sidst. Det gør jeg også næste gang. Hvad med dig Niels? 

Jeg er helt enig i, at man skal tillade sig selv at ny. Jeg booker altid en time for at have god tid, og det vil være synd og skam ikke at være i hendes selskab i mindst en time, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 8 timer siden:

Goddag

Jeg har i nogen tid haft lyst til at besøge @Anna - fræk og sexet, men har haft svært ved at få det til at passe ind i kalenderen. Men i går skulle det så endelig være.

Som altid var jeg noget nervøs da jeg ankom til Cassiopeia Stars, det er jeg som regel når jeg besøger en jeg ikke har besøgt før. Men ind i værelset trådte Anna med et stort smil. Hun er i det hele taget meget smilende og lattermild, og en dejlig kvinde. Fræk og drøn uartig :wub:, lige efter mit hoved :P. Hun er meget intens at være sammen med. Meget nærværende, masser af øjenkontakt, kys og kærtegn. Det er noget jeg sætter rigtig stor pris på, at hun kyssede med tungekys. Hun nød også at modtage kærtegn, så giv endelig hendes dejlige bryster masser af opmærksomhed. Det betaler sig :P. Jeg havde i hvert fald meget svært ved at holde hænderne væk fra dem, det kunne jeg faktisk slet ikke. Nå ja, så har jeg rygrad som en regnorm :D.

Selve den mere frække del af festen og de saftige detaljer holder jeg nu for mig selv, men vil dog sige, at jeg fik prøvet nogle stillinger jeg aldrig har prøvet før. Det kan jeg også godt mærke i skuldre og nakke her til morgen. Det kan I jo så tolke som I selv vil ;). Anna er i hvert fald super dejlig og skøn at være sammen med. Hun var heller ikke nærig med tiden, så alt i alt var det en dejlig time jeg havde med hende. Det eneste jeg kan ærgre mig over er, at jeg ikke fik mulighed for at besøge hende noget før. Det har bare ikke passet sammen med min kalender, men bedre sent end aldrig. Jeg kommer også gerne igen en anden gang til mere skøn sex med Anna.

http://cassiopeiastars.dk/forside.asp

God søndag til jer alle.

Niels

Tak for dine søde ord Niels. Det var en utrolig skøn, fræk og intim gang kærstesex vi havde:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden:

Tak for dine søde ord Niels. Det var en utrolig skøn, fræk og intim gang kærstesex vi havde:wub:

Tak, Anna. Jeg nød det også fuldstændig hæmningsløst :wub::P. Jeg vil rigtig gerne nyde dit selskab igen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også besøgt @Anna - fræk og sexet

Og jeg er helt enig med de øvrige ... 
Anna er bare dejlig.

Jeg er mest til meget blid GFE med meget kram og kropsnærhed - og det var Anna helt med på ...
Og så er det super skønt at Anna kysser igennem ... og hun kysser rigtig, rigtig lækkert sku' jeg hilse og sige ... 

Så håber I besøge hende, og hvis I gør, må I gerne forkæle hende mange gange fra mig ... 
For det fortjener hun ... <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...