Hop til indhold
DK fyr 34

Humørikoner i AL-annoncer

Recommended Posts

Jeg har undret mig over at nogle AL-annoncer har diverse humørikoner (farvede hjerter, stjerner osv.) eller hvad man nu kalder det, i selve annonceteksten. Som jeg husker det var det netop kun muligt at have ren tekst i annoncerne. Men der er måske åbnet op for ovenstående og smiley's? De sidste har jeg så ikke lige stødt på nu jeg tænker efter......

Er det fordi de redigerer annoncen med en smartphone??

:huh: (ved godt det er et first-world-problem men jeg søger altid at finde en forklaring på ting der undrer mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har sat hjerter, der hvor jeg har skrevet hvornår jeg er på næste gang. Og jeg redigerer annoncen fra min mobil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Jeg har sat hjerter, der hvor jeg har skrevet hvornår jeg er på næste gang. Og jeg redigerer annoncen fra min mobil. 

Men kan du indsætte alle typer? Jeg har kun set røde hjerter, gule stjerner og vist et enkelt anker (?? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Men kan du indsætte alle typer? Jeg har kun set røde hjerter, gule stjerner og vist et enkelt anker (?? :huh:

Jeg prøvede lige, og nej. Hvis jeg prøver at indsætte en smiley der smiler eller en med hjerter i øjnene, så viser den en masse spørgsmålstegn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg prøvede lige, og nej. Hvis jeg prøver at indsætte en smiley der smiler eller en med hjerter i øjnene, så viser den en masse spørgsmålstegn. 

Ok cool takker så kom jeg da så lang i min undren <3 Tak 

......men måske den søde og altvidende @Maya Kathrine kan svare? (hvorfor er det kun nogle humørikoner der går an at bruge i teksten på AL?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...