Hop til indhold
Mummie

Herskerrinden Ilsa

Recommended Posts

Jeg valgte i foråret at tage kontakt til Ilsa for et besøg af en times varighed.

Jeg havde på forhånd skrevet med hende og aftalt 1 time og pris. Hun skriver så og tilbyder 2 dominaer, hvilket jeg takker nej tak til da jeg første gang kun ønsker en session med Ilza.

Da jeg ankommer til stedet ser jeg som det første at der ligger en del affald rundt omkring udenfor huset.

Da jeg træder indenfor virker stedet også lidt rodet og snusket. Jeg kommer ind i garagen (studiet) og kigger mig omkring, en tåge af cigaret røg kradser i næsen, der er ikke støvet af på det sidste og stedet minder mig lidt om de skumle studier i Hamburg.

Jeg tager plads på tæppet foran Ilza og gør klar til at svare på spørgsmål til hendes spørgeskema, mens hendes med domina står ved siden af og følger med i samtalen.

Da vi er færdige med dette spørger hun endnu engang om jeg ikke vil have 2 dominaer, hvilket jeg endnu engang takker nej tak til.

Vi har været omkring mange forskellige lyster og fantasier, men samtidig trukket nogle enkle ønsker frem til aftenens seance.

Nu starter der en rundtur i næsten hele rummets udvalg af udstyr, 3-5 tjat af en pisk og så videre til næste ting et par minutter osv., for til sidst at blive placeret i gynækolog stolen hvor nålene blev fundet frem.

Her blev der til gengæld gjort noget ud af det, hun forklarede ivrigt at her var hun i gang med sin lidenskab… nåle og blod… til sidst gik hun dog over stregen, da hun uden nogen foregående aftale, forsøgte at pierce mig gennem pikhovedet… hun fik lavet et lille hul foroven i pikhovedet mens jeg gav kraftig lyd fra mig, og måtte stoppe sit forehavende både pga. min modvillighed og fordi der var et vandfald af blod.

Da blødningen så nogenlunde var stoppet blev jeg vist til badeværelset, hvor der bestemt ikke var gjort rent de sidste dage og ikke et eneste rent håndklæde tilstede og samtidig lå der brugte håndklæder og flød på gulvet.

Min eneste tanke var at komme hjem og få denne rodede oplevese på afstand, det er bestemt ikke et sted jeg drømmer om at komme tilbage til og ingen anbefaling herfra !

Del dette indlæg


Link til indlæg

. @Mummie

Sikken en træls oplevelse.Det mindste man kan forvente sig,må da være at der er ordenligt rent,og at der ikke er tåget af røg.

Jeg har tidligere læst at denne Ilsa ikke holder sig inden for det aftalte Og virker da også total uprofessionel at forsøge at pierce igennem pik hovedet uden det var,eller blev aftalt uden legen.

Tak fordi du valgte at dele din dårlige oplevelse med os andre.

V H 

Kinky H.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mummie -

Jeg er ked af at du har haft den oplevelse hos mig. Jeg kan slet ikke huske den omtalte seance, så det undre mig lidt. 

Det er korrekt at vi nogen gange har rodet lidt ude foran, men det er fordi vi er ved at bygge om.

Mht. håndklæderne, så er dette jo ikke et bordel med 200 håndklæder, så jeg kan ikke afvise at det er korrekt, at der skulle findes et håndklæde til dig. Men at der skulle ligge beskidte håndklæder på gulvet undre mig, da der er opstillet en kurv til samme formål. 

Cigaretrøgen beklager jeg - Jeg er så heldig at jeg har nogle, som elsker at lege med cigaretter og jeg kan ikke afvise, at netop dette har været tilfældet for en forudgående seance. Jeg er selv ryger og derfor kan min vurdering af tilstrækkelig udluftning være farvet. 

At jeg skulle pirce igennem pikhovedet er jeg nu ret sikker på ikke er korrekt !! - Disse ekstreme lege er kun forbeholdt mine faste slaver. 

Jeg vil meget geren høre mere om din oplevelse i privat besked og se om vi kan finde en løsning, så du ikke føler dig dårligt behandlet. 

// Ilsa

 

Lillefyr30 -

Du bliver vist aldrig træt af at være efter mig hva ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ilsa

Ja det undrer også mig du ikke husker denne seance, men ok vi kan alle have vores små udfald og jeg husker det meget tydeligt  ;-)

Mht. detaljer du ikke husker kan det måske være en god ide at gå dit billede album igennem på din tablet, måske det letter din hukommelse lidt.

Jeg tænker det er bedst at holde den her i forummet, og nej tak jeg har ikke brug for at finde en løsning eller på anden måde en kompensation, blot en anmeldelse om min oplevelse hos dig.

 

Mumien

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...