Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lidt tilløb, fik jeg i går taget mig sammen til at besøge Miss D i Amazing Phoenix.
Lad det være sagt straks, det var en fantastisk oplevelse.

Var ellers lidt i tvivl, da en Hr. Heino har lavet en tråd med en advarsel. Ved ikke hvad han har oplevet, men for mig grundløs, da jeg kun har positivt at sige.
Også derfor jeg nu skriver dette indlæg. Det har jeg ellers ikke for vane.

Miss D er i mine øjne virkelig lækker. Billederne er ægte, og vist uden snyd. (Seneste er at finde i annoncerne på smporten).
Tilmed har hun et kønt ansigt, dejlig smil og øjne, og er sød og imødekommende.
I det hele taget gjorde hun sig umage for at det skulle blive en god oplevelse.

Jeg efterspurgte services i den mildere ende af scalaen. Det var fantastisk, og hun virkede til også at nyde det.
Heller ikke hendes beskrivelse overdrev :)

Finder man interesse i hendes services og beskrivelse, kan jeg kun give min anbefaling.
Jeg blev betaget.


www.missd.eu
https://smporten.com/profile/?u=6543

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob-Bob skrev, for 9 timer siden:

Efter lidt tilløb, fik jeg i går taget mig sammen til at besøge Miss D i Amazing Phoenix.
Lad det være sagt straks, det var en fantastisk oplevelse.

Var ellers lidt i tvivl, da en Hr. Heino har lavet en tråd med en advarsel. Ved ikke hvad han har oplevet, men for mig grundløs, da jeg kun har positivt at sige.
Også derfor jeg nu skriver dette indlæg. Det har jeg ellers ikke for vane.

Miss D er i mine øjne virkelig lækker. Billederne er ægte, og vist uden snyd. (Seneste er at finde i annoncerne på smporten).
Tilmed har hun et kønt ansigt, dejlig smil og øjne, og er sød og imødekommende.
I det hele taget gjorde hun sig umage for at det skulle blive en god oplevelse.

Jeg efterspurgte services i den mildere ende af scalaen. Det var fantastisk, og hun virkede til også at nyde det.
Heller ikke hendes beskrivelse overdrev :)

Finder man interesse i hendes services og beskrivelse, kan jeg kun give min anbefaling.
Jeg blev betaget.


www.missd.eu
https://smporten.com/profile/?u=6543

 

Miss D er i mine øjne virkelig lækker. Billederne er ægte, og vist uden snyd. (Seneste er at finde i annoncerne på smporten).

Ja, billederne er ægte. Hun står med en joint i den ene hånd og viser fuck finger til potentielle gæster.... Gæster, der forventes at betale 2500,- i timen for hendes ydelser. Sku' ikke særlig tiltalende

- HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sagde jo ikke hun var billig...
Priserne er frit tilgængelige, så man kan forholde sig til dem.
Jeg bestilte tre timer, så kom gennemsnits prisen lidt ned. Og tiden gik alt for hurtigt endda.

Mon dog det er en joint. Medgiver det ikke er det bedste billede, og til dels i modlys. Jeg så mere på de andre.
På ingen måde en attitude der afspejlede hende irl. Som sagt sød og imødekommende.

Jeg mødte hende således her.
Uha uha, hvor sad den fint på hende.
Det drillede virkeligt at begrænse begejstringen til kyskedsburet var på :D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob-Bob skrev, den 17/8/2019 at 10:55:

Efter lidt tilløb, fik jeg i går taget mig sammen til at besøge Miss D i Amazing Phoenix.
Lad det være sagt straks, det var en fantastisk oplevelse.

Var ellers lidt i tvivl, da en Hr. Heino har lavet en tråd med en advarsel. Ved ikke hvad han har oplevet, men for mig grundløs, da jeg kun har positivt at sige.
Også derfor jeg nu skriver dette indlæg. Det har jeg ellers ikke for vane.

Miss D er i mine øjne virkelig lækker. Billederne er ægte, og vist uden snyd. (Seneste er at finde i annoncerne på smporten).
Tilmed har hun et kønt ansigt, dejlig smil og øjne, og er sød og imødekommende.
I det hele taget gjorde hun sig umage for at det skulle blive en god oplevelse.

Jeg efterspurgte services i den mildere ende af scalaen. Det var fantastisk, og hun virkede til også at nyde det.
Heller ikke hendes beskrivelse overdrev :)

Finder man interesse i hendes services og beskrivelse, kan jeg kun give min anbefaling.
Jeg blev betaget.


www.missd.eu
https://smporten.com/profile/?u=6543

 

Hej @Bob-Bob

Super at du ikke lader dig skræmme af en mærkelig advarsel....

Kunne du ikke løfte sløret og uddybe din oplevelse i de 3 timer, som du var i hendes varetægt. Er vild nysgerrig....

Det er lidt sørgeligt at Amazing Phoenix lukker, da der har været mange smukke og dygtige Domina igennem tiden, og så er det virkelig et gennemført sted.

Jeg bliver ikke forarget over at se hende med en joint og en fuckfinger. Hun har sgu da attitude og så ser hun pivfræk ud. Især i den røde sag.

WtL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Amazing Phoenix er jo snart historie . 

 

Så er det spændende om man kan møde nogle af herskerinderne uden at løbe ind i Mistress No1?

Hende og jeg bliver nok aldrig gift. 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 12 timer siden:

Hej @Bob-Bob

Super at du ikke lader dig skræmme af en mærkelig advarsel....

Kunne du ikke løfte sløret og uddybe din oplevelse i de 3 timer, som du var i hendes varetægt. Er vild nysgerrig....

Det er lidt sørgeligt at Amazing Phoenix lukker, da der har været mange smukke og dygtige Domina igennem tiden, og så er det virkelig et gennemført sted.

Jeg bliver ikke forarget over at se hende med en joint og en fuckfinger. Hun har sgu da attitude og så ser hun pivfræk ud. Især i den røde sag.

WtL

 

Hej @Walter the Licker

Beklager, er ikke fan af de detaljerede beretninger.
Trods omstændighederne, finder jeg det en privat sag - for begge parter.

Men også næsten unødvendig. Hun giver den da pænt gas i hendes egen beskrivelse, og lever op til det.

BB :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 14 timer siden:

Amazing Phoenix er jo snart historie . 

 

Så er det spændende om man kan møde nogle af herskerinderne uden at løbe ind i Mistress No1?

Hende og jeg bliver nok aldrig gift. 

 

Der er vist ikke mange steder at dine hoser er grønne. Og nu når MNO1 ikke længere har sit eget domicil, så må man formode at hun turnere rundt og dermed er chancen for at støde ind i hende være større.

Your worst nightmare will hunt you down:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob-Bob skrev, for 11 timer siden:

 

Hej @Walter the Licker

Beklager, er ikke fan af de detaljerede beretninger.
Trods omstændighederne, finder jeg det en privat sag - for begge parter.

Men også næsten unødvendig. Hun giver den da pænt gas i hendes egen beskrivelse, og lever op til det.

BB :ph34r:

 

Arh common, ikke de slibrige detaljer, men blot et par ord på hvad i var omkring. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Du må ikke genere de københavnske dominaer for Walter the Licker .... Måske fordi WTL er en glædespige ? 

 

MNO1 det kvindelige Københavnske svar på All Capone har dog ikke styr på alle S/M stederne i storkøbenhavn . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denliderlige
BM29 skrev, 1 time siden:

Du må ikke genere de københavnske dominaer for Walter the Licker .... Måske fordi WTL er en glædespige ? 

 

MNO1 det kvindelige Københavnske svar på All Capone har dog ikke styr på alle S/M stederne i storkøbenhavn . 

 

 

Det er da utroligt at du ikke bare kan komme videre uden at skal nedgøre andre. 

Hvis man følger lidt med ligger du vidst som du har redt. 

Ta’ du og stop din jagt efter at nedgøre MistressNo1 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Denliderlige skrev, for 9 minutter siden:

Det er da utroligt at du ikke bare kan komme videre uden at skal nedgøre andre. 

Hvis man følger lidt med ligger du vidst som du har redt. 

Ta’ du og stop din jagt efter at nedgøre MistressNo1 

Jeg nedgør skam ingen . 

Jeg har været hos Kikkicat, den gang hun hed det for mange år siden , og så kom jeg til ay skrive en mindre positiv anmeldelse af en af hendes tidligere dominaer for et par år sidemn . 

Siden da har hun kørt en menneskejagt på mig og truet mig på liv ære og helbred . 

Det er nemlig sådanne metoder hun bruger !!! 

Det er sandheden ! 

Hun er vist banned her på EG , fordi hun har brugt lignende metoder over for andre brugere . 

I REST MY CASE ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Ift kontroversen mellem BM29 og Mistress, så er der typisk altid to sider af en sag, og når modparten ikke har mulighed for at fortælle sin, så er det måske bedst at lade den ende her. 
 

Er i øvrigt aldrig stødt på Mistress de gange jeg har besøgt andre i Amazing Phoenix. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 11 timer siden:

Du må ikke genere de københavnske dominaer for Walter the Licker .... Måske fordi WTL er en glædespige ? 

 

MNO1 det kvindelige Københavnske svar på All Capone har dog ikke styr på alle S/M stederne i storkøbenhavn . 

 

 

 

BM29 skrev, for 10 timer siden:

Jeg nedgør skam ingen . 

Jeg har været hos Kikkicat, den gang hun hed det for mange år siden , og så kom jeg til ay skrive en mindre positiv anmeldelse af en af hendes tidligere dominaer for et par år sidemn . 

Siden da har hun kørt en menneskejagt på mig og truet mig på liv ære og helbred . 

Det er nemlig sådanne metoder hun bruger !!! 

Det er sandheden ! 

Hun er vist banned her på EG , fordi hun har brugt lignende metoder over for andre brugere . 

I REST MY CASE ! 

 

BM29, du er et bitter fjols...

Dit ego vil hellere ødelægge en andens anmeldelse, fordi vi er nogle der haft stor glæde af Amazing Phoenix og alle de domina, som MNo1 har dannet rammen om ved at drive det sted. At du og MNo1 (og andre domina igennem tiden) ikke kan døje synet af hinanden, det rager mig en høstblomst. 

Jeg synes faktisk at MNo1 er en innovativ og driftig kvinde, som har været med til at sætte standarden for Bdsm faciliteter og dens brugere højt, hvilket er skyld i at Bob-Bob har haft en sublime oplevelse. Jeg har hilst på MNo1 nogle gange efterhånden og haft et par seancer med hende, og der har ikke været en finger at sætte på. Hun er dygtig og meget professionel, ligesom mange af de andre danske dominaer er.

Dine gisninger om at jeg er en glædespige fortæller mere om dig end om mig. Du er ikke andet end dårlig luft, som en sur prut. 

Over and Out!!!!!!!!!!!!!!

WtL 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...