Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Findes der virkelig ikke thaimassage omkring Herning (med happy end) ?

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget - jeg hørte engang at der var noget i Sunds hovedgade -er det der stadig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Jeg tænker på Hammerum, på vejen mod Ikast. Hør efter om dame med navnet EN er der. Hun kan give en ok massage og er med på alt hvad du kan tænke dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen erfaring fra dette område, men iflg. travbladet er der i Ølgod 5262 5031 og i Give/Billund 7670 6095

Travbladet ?????? imponerende hvis der annonceres i et travblad for Thaisex...Den i Give kender jeg ikke men hvis man er til thaisex hos 2 uappetitlige halvgamle kvinder i et låsbysvendsen hus på Herningvej 11 som bliver holdt i gang af en nabomand på 70 år..så velbekomme....det er sørgeligt thaikvinder bor på den måde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bjødstrupvej 44 i Hammerum, 7400 Herning, kunde være svaret, men jeg har ikke set stedet annoncere længe.

 

Men du kan finde div. anmeldelser på Eroguide - f.eks: 

 

hvori der også er henvisninger til andre og bedre steder  :wink:

 

og

 

Se stedet her: https://maps.google.dk/maps?ie=UTF-8&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=56.130098,9.071090&cbp=13,241.0,0,0,0&cbll=56.130174,9.071336&q=bj%C3%B8dstrupvej+44+herning&ei=rbv2Uv_NEsSn4gT68IDQDA&ved=0CCwQxB0wAA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bjødstrupvej 44 i Hammerum, 7400 Herning, kunde være svaret, men jeg har ikke set stedet annoncere længe.

Men du kan finde div. anmeldelser på Eroguide - f.eks:

hvori der også er henvisninger til andre og bedre steder :wink:

og

Se stedet her: https://maps.google.dk/maps?ie=UTF-8&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=56.130098,9.071090&cbp=13,241.0,0,0,0&cbll=56.130174,9.071336&q=bj%C3%B8dstrupvej+44+herning&ei=rbv2Uv_NEsSn4gT68IDQDA&ved=0CCwQxB0wAA

Jeg tror kun at jeg har set hende annoncere på eb.dk i tidens løb

Men jeg kigger ikke derinde længere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bjødstrupvej 44 i Hammerum, 7400 Herning, kunde være svaret, men jeg har ikke set stedet annoncere længe.

 

Men du kan finde div. anmeldelser på Eroguide - f.eks: 

 

hvori der også er henvisninger til andre og bedre steder  :wink:

 

og

 

Se stedet her: https://maps.google.dk/maps?ie=UTF-8&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=56.130098,9.071090&cbp=13,241.0,0,0,0&cbll=56.130174,9.071336&q=bj%C3%B8dstrupvej+44+herning&ei=rbv2Uv_NEsSn4gT68IDQDA&ved=0CCwQxB0wAA

 

 

Har nu set der er blevet annonceret i EB den sidste uge et par gange.....der er kommet nyt tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om man kan få mere end HJ hos Dok koon?

Tror IKKE du skal forvente mere end HJ der, og tror måske ikke engang at du skal tage det som en selvfølge du bliver tilbudt det....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror IKKE du skal forvente mere end HJ der, og tror måske ikke engang at du skal tage det som en selvfølge du bliver tilbudt det....

 

Okay, tak for hurtig svar :D

 

Kan du anbefalde andre steder i herning så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...