Hop til indhold
Guest Genvej

Rida i Vejle

Recommended Posts

Guest Genvej

Sad i aftes og fik lyst til et lille besøg hos den lille nips https://annoncelight.dk/showad/267068 til en gang B2b m.m. Vi skrev samme. Og blev enige om at jeg skulle være der kl 9.00. Jeg drog afsted og kørte de 60 minutter det nu tager for mig at nå frem i bil. Skrev 30 minutter før for at bekræfte vi stadig havde en aftale. Fik dog ingen respons. Men pyt, valgte alligevel at skrive da jeg var nået frem, for at få husnummeret. Men hørte stadig intet, så måtte desværre køre derfra igen med uforrettet sag. Havde heldigvis et ærinde i Vejle, så kørslen var ikke helt spildt. Men havde desværre en anden aftale senere, så kunne ikke nå et besøg hos en anden. God weekend til Jer alle. Håber I er mere heldige end jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Samme oplevelse jeg havde for godt 1 måned siden. Useriøst og træls når man ikke kan finde ud af at aflyse en aftale. Det gælder naturligvis begge parter. 

Der er ikke andet at gøre end at stryge dem fra to do listen ;) 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en god oplevelse 

havde aftalt med hende 15 min sex for ...

og det var godt, hun gav så godt blow så jeg måtte stoppe hende, hun satte sig oven på og red mig, hun er dejlig snæver og god til at ride 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, 1 time siden:

Havde en god oplevelse 

havde aftalt med hende 15 min sex for ...

og det var godt, hun gav så godt blow så jeg måtte stoppe hende, hun satte sig oven på og red mig, hun er dejlig snæver og god til at ride 

 

Hmmmmm, jeg er heller ikke gamle bruge, men @Big lover efter 45 minuter kommer med mega kort og godt anbefaling, undskyld men lyder ikke troværdig 

En gang mere undskyld hvis jeg tager fejl 

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om du har ret Sebmus, men det som Biglover skriver om Rida, det holder vand. Hun er dygtig til sit job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke om du har ret Sebmus, men det som Biglover skriver om Rida, det holder vand. Hun er dygtig til sit job.

Jo, hun har haft virkelig godt anmeldelser, jeg må indrømme at jeg har aldrig haft haft fornøjelsen af at besøge hende, selvom jeg har overvejet, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt i tråden Rida Aabyhøj 

Hun er lækker men min forventede fest udeblev. Der manglede indlevelse fra hendes side (kemi)

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 22 timer siden:

Hmmmmm, jeg er heller ikke gamle bruge, men @Big lover efter 45 minuter kommer med mega kort og godt anbefaling, undskyld men lyder ikke troværdig 

En gang mere undskyld hvis jeg tager fejl 

Har haft fornøjelse af hende og hun er indlevende og med på legen, hun er god til det og tager den langt ned i halsen, jeg har besøgt hende flere gange og har ikke dårlig oplevelser med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, for 3 timer siden:

Har haft fornøjelse af hende og hun er indlevende og med på legen, hun er god til det og tager den langt ned i halsen, jeg har besøgt hende flere gange og har ikke dårlig oplevelser med hende 

Måske skulle jeg alligevel prøve hendes evne og talent ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 36 minutter siden:

Er brysterne så store som på billederne ?

Giver hun øko BJ ?

Ja ja

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...