Hop til indhold
fynboen

Evelin - ægte billeder, men nej nej

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter et besøg hos Evelin

 

Må indrømme at jeg længe havde haft luret på hende - også tidligere på sommeren, men det var aldrig blevet til noget, da min økonomi har været lidt hrådt ramt. Men NU skulle det altså være

 

Billederne ER ægte og helt nye, så den er god nok hun er ret sexet og og har nogle flotte læber og super fræk krop, små bryster og strittende nippels.

 

jeg betalte 700kr for en halv time, med forventnoing om at de ydelse der står på hendes annonce rent faktisk er noget hun tilbyder

men nej... ingen kys, hverken med tunge eller tante, ingen fisse slik eller rimning. hun undskyldte sig med at det ikke var hende der havde oprettet annoncen. Var ret skuffet (men nu havde jeg jo betalt)

Hun gjorde sit bedste med mund og hænder, men min lille ven ville bare ikke.

 

Pigen: 5 stjerner (billederne er ægte og helt nye)

Stedet 4 stjerner (nogenlunde diskret sted i nærhden af danske bank i næsby, hvor andre piger også holder til.

Service 1 Stjerne (at de ydelser der står skrevet i annoncen rent faktisk ikke er noget pigen tilbyder, er i min verden lige så slemt som falske billeder)

 

ingen change for gentagelse herfra.

 

her er lige det obligatoriske link

 

https://annoncelight.dk/showad/277910

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringet forleden dag, 

fik oplyst at 30 minutter inklusiv Real kis’s kostet 700. Vi kunne bare ikke få tidspunkt til og gå op, men var da heldigt jeg ikke kom så

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen skrev, for 6 timer siden:

men nej... ingen kys, hverken med tunge eller tante, ingen fisse slik eller rimning. hun undskyldte sig med at det ikke var hende der havde oprettet annoncen. Var ret skuffet (men nu havde jeg jo betalt)

Så må hun jo få gjort noget ved det......har hun ingen indflydelse på annoncen og dens indhold er det nærliggende at tænke at hun kontroleres af en mere eller kynisk bagmand der bare vil have pigen til at genere omsætning for enhver pris  !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evelinn123

Hello i am Evelin i see what ,,FUNEN,,  write about me and i dont can stay whitout write here ... but ... i have a question for him ... FUNEN you was clean and fresh when you come for toung kiss and for licking !? And Why you dont Say i was S-o nice and respect whit you ? You Say only what you want .... I remeber you now ,,FUNEN,, i Say  this to you the story whit one girl who make me the annoncelight , because im not bad person to Say in face  i dont kiss you because you smell S-o Bad or your dick smell very bad ... sorry but this is the true many people come here and write so many bad ugly things about the girls who work but nobody Say about own person like  smell very Bad very dificil man who want many things in Little many and you guys you kiss me if my mouth smell a shitt????... i think no !!! Nobody is perfect but you must to see your shit and after speek the another person !  Sure if FUNDEN Ask me when i go whit him in room if i kissing whit toung i Say no !! before give me the Money sorry but my english is not so good but i hope you understands guys !!! And sorry if i make angry whit my message !! Have a good weeks friends !! <3<3 

Redigeret af Evelinn123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evelinn123
Evelinn123 skrev, for 3 minutter siden:

Hello i am Evelin i see what ,,FUNEN,,  write about me and i dont can stay whitout write here ... but ... i have a question for him ... FUNEN you was clean and fresh when you come for toung kiss and for licking !? And Why you dont Say i was S-o nice and respect whit you ? You Say only what you want .... I remeber you now ,,FUNEN,, i Say  this to you the story whit one girl who make me the annoncelight , because im not bad person to Say in face  i dont kiss you because you smell S-o Bad or your dick smell very bad ... sorry but this is the true many people come here and write so many bad ugly things about the girls who work but nobody Say about own person like  smell very Bad very dificil man who want many things in Little many and you guys you kiss me if my mouth smell a shitt????... i think no !!! Nobody is perfect but you must to see your shit and after speek the another person !  Sure if FUNDEN Ask me when i go whit him in room if i kissing whit toung i Say no !! before give me the Money sorry but my english is not so good but i hope you understands guys !!! And sorry if i make angry whit my message !! Have a good weeks friends !! <3<3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evelinn123

FYNBOEN FYNBOEN!!!!!! NOT ,,FUNEN ,MY PHONE MAKE TRANSLATE NOT S-O GOOD !!! FYNBOEN FOR YOU IS MY MESSAGE UP !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dont know if you are lying or just mistake me for another customer ..

 

had just had a shower at brushed my teeth 30 minutes before i visited you..

 

and that doens explains why you didnt want me to eat you out ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i Fredericia, super  køn pige-det er hende på billederne , men da vi kom til sex absolut INTET engagement, totalt spild af penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...