Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Yoni gazing

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

I tantra findes et begreb: Yoni Gazing. 

Det betyder helt enkelt - kusse gloning. 

Altså man sidder og kigger på en/flere pigers køn. Bare kigger. Det lyder lidt sært, men det er faktisk en ret fantastisk oplevelse. Normal sidder pigerne så og kigger på tissemændene :) 

Der er mere i den ceremoni, men ovenstående er der essentielle. 

Men her på EG hvor alt er lidt mere kontant: Har i drenge egentlig nogensinde tænkt på hvor forskellig kusser er? Jeg tror ikke jeg kan sige at jeg har set to der ser nogenlunde ens ud. Jeg kan heller ikke huske jeg har smagt to som smagte ens - egentlig har jeg nærmere smagt den samme flere gange, og den har smagt forskelligt hver gang. 

Har i gjort samme iagttagelser, og tanker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da flere gange haft "øjenkontakt" med en smuk kusse, og det er da noget der giver mig en nærmest hypnotisk nydelse, men jeg vidste ikke lige at det hed noget.

Jeg er enig i at smag/duft aldrig er helt ens. Jeg har dog aldrig prøvet en som jeg ikke var vild med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Det betyder helt enkelt - kusse gloning. 

Altså man sidder og kigger på en/flere pigers køn. Bare kigger. Det lyder lidt sært, men det er faktisk en ret fantastisk oplevelse.

Enig, og det er så smukt at se. når den langsomt åbner sig. Det vidner også om pigens spirende interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...