Hop til indhold

Recommended Posts

Gode brødre 

Jeg ved godt at Adelie er anmeldt adskillige gange her. Men jeg er nødt til at gøre det igen. 

Jeg mødte Adelie for længe siden, vel et par år eller tre. Siden da har jeg forsøgt nogle gange at lave en ny aftale, men det kunne ikke lykkes, af forskellige årsager. Men, oh happy day, i dag lykkedes det. Efter lidt skriveri frem og tilbage, hvor Adelie var meget fleksibel og imødekommende, fik vi lavet en aftale på et hotel i Østjylland. 

Jeg bestilte en time med det hele. Og det blev en time med det hele. Hold nu op, hvor var det dejligt. Adelie kom præcist til tiden, og var fuldstændig lige så dejlig som sidst. Sød, smuk, sexet og alt føltes bare rigtigt. Og så er hun et dejligt menneske. 

Vi gik hårdt til den! Jeg havde tænkt at vi ku starte med lidt nusseri og hygge, men, for fanden altså, der er ikke noget at gøre. Hun er bare så fræk og fuldstændig uimodståelig. Jeg blev tændt som det sjældent sker i virkeligheden. Jeg måtte bare nyde den perfekte krop, læber, bryster, fisse, røv, lyde, varme, støn og være den heldigste i verden i det lange øjeblik. Specielt Adelies perfekte røv, var jeg nærmest besat af og vendte tilbage til igen og igen. Men alt det andet, som bare er perfekt, blev udnyttet og brugt og nydt. 

Adelie er enestående. Det kan være svært at forklare hvorfor og hvordan. Man bør opleve hende. Det er en af de oplevelser man bør unde sig selv. 

 

Adelie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan man bare se. Jeg troede ikke Adelie var aktiv mere - nå, det er nok fordi jeg lever under en sten i en termosovepose med lydtætte ørevarmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie er "skyldig" i at jeg oprettede mig på EG, hun skulle simpel hen have en anmeldelse.

anon skrev, for 4 timer siden:

Adelie er enestående. Det kan være svært at forklare hvorfor og hvordan. Man bør opleve hende. Det er en af de oplevelser man bør unde sig selv

Jeg er stadig den dag i dag enig med anons tekst som lige er skrevet.

Det er svært at forklarer, Adelie skal opleves.

Hold fast hun var - og er åbenbart stadig top klasse. 

Tak til @anon forlige at give mig gode minder og Tak til Adelie, for en oplevelse ud over det sædvanlige selvom det er flere år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 16 timer siden:

Adelie er "skyldig" i at jeg oprettede mig på EG, hun skulle simpel hen have en anmeldelse.

Jeg er stadig den dag i dag enig med anons tekst som lige er skrevet.

Det er svært at forklarer, Adelie skal opleves.

Hold fast hun var - og er åbenbart stadig top klasse. 

Tak til @anon forlige at give mig gode minder og Tak til Adelie, for en oplevelse ud over det sædvanlige selvom det er flere år siden.

link please

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie findes ikke bedre - hun er en sjældenhed - en pige jeg har alvorlig mistænkt for at være gp for sin egen skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 2 timer siden:

link please

Adelie Sådan Whauuu

Det er overskriften, jeg kan ikke finde ud af at linke

Del dette indlæg


Link til indlæg
CB1988 skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel ville i tro hun er ? :)

Jeg ved, hvor gammel hun er - men jeg synes, du selv må spørge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nysgerrighed drev mig til kortvarigt at kigge forbi eroguide.dk igen. 

 

Ja man har vel en holdning til man skifter de. ;) 

Skønne ord at læse og ja.... jeg modtager kun gæster i de perioder hvor lysten er stor og mit behov er umætteligt. Ellers er jeg i hi .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelieors skrev, for 39 minutter siden:

Min nysgerrighed drev mig til kortvarigt at kigge forbi eroguide.dk igen. 

 

Ja man har vel en holdning til man skifter de. ;) 

Skønne ord at læse og ja.... jeg modtager kun gæster i de perioder hvor lysten er stor og mit behov er umætteligt. Ellers er jeg i hi .

Du @Adelieors bliver aldrig glemt på EG ;):P:wub:

Whauuu jeg smiler ved tanken om skønne, smukke, sexede og uovertrufne dig.

En gang Adelie - altid Adelie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...