Hop til indhold

Recommended Posts

Først et link https://annoncelight.dk/showad/278026

Jeg havde fornøjelsen af et besøg hos Black Angel i går.

Billederne er ægte og ydelser blev leveret som aftalt.

Sød og smilende pige, lidt udfordringer mht det engelske, dog ikke noget der havde afgørende betydning.

Jeg havde på forhånd aftalt tid og ydelser på SMS. 

Da jeg ankom til stedet sendte jeg en SMS for at få oplyst lejlighed. Døren blev åbnet af hende selv, iført en stram kjole. Jeg blev ført til arbejdsværelset og jeg gentog mine ønsker og betalte den aftalte pris.

Alle ydelser blev leveret til min fulde tilfredshed og hun kyssede dybt. Alle tre huller blev brugt godt og hun tog imod med god indlevelse og gav en følelse af at hun faktisk kunne lide det hun lavede.

Alt i alt, en dejlig oplevelse med en køn, slank ung kvinde.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 timer siden:

Først et link https://annoncelight.dk/showad/278026

Jeg havde fornøjelsen af et besøg hos Black Angel i går.

Billederne er ægte og ydelser blev leveret som aftalt.

Sød og smilende pige, lidt udfordringer mht det engelske, dog ikke noget der havde afgørende betydning.

Jeg havde på forhånd aftalt tid og ydelser på SMS. 

Da jeg ankom til stedet sendte jeg en SMS for at få oplyst lejlighed. Døren blev åbnet af hende selv, iført en stram kjole. Jeg blev ført til arbejdsværelset og jeg gentog mine ønsker og betalte den aftalte pris.

Alle ydelser blev leveret til min fulde tilfredshed og hun kyssede dybt. Alle tre huller blev brugt godt og hun tog imod med god indlevelse og gav en følelse af at hun faktisk kunne lide det hun lavede.

Alt i alt, en dejlig oplevelse med en køn, slank ung kvinde.

 

 

 

 

Har du også taget Emily?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved begge 2 i Odense. Mage til dårligt besøg ved Melinda, eller Black Angel som hun nu kalder sig, skal man lede længe efter. Totalt uoplagt pige, men dog dejlig krop.

Emily ligger der også flere anmeldelser af. Som jeg selv og mindst en mere har anmeldt, så barberer hun ben, hele benet, altså også lår, så hun kradser når du rør ved hende, men ellers også dejlig krop.

begge har også billige priser, så man må vel heller ikke forvente for meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Black angel i dag og kan kun støtte op omkring de generelt rosende anmeldelser af hende.

Hun er ret lækker og rigtig sød. Ikke så snak salig, men der er nok mest på grund af lidt manglende sprogkundskaber.

Der var dog noget mere indlevelse hos hende, end de fleste jeg har prøvet før. 

Selvfølgelig bliver det aldrig som kæreste sex, specielt ikke første gang, men det er faktisk det tætteste jeg har været på indtil videre. Men selvfølgelig er det også noget med kemi.

Jeg var hos Barbera i Glostrup for et par uger siden, som mange har rost til skyerne. Det blev faktisk ikke en særlig god oplevelse og følte mig lidt utryg sammen med hende, så vores kemi passede ikke så godt sammen.

Nå, men det var et lille sidespring. Tilbage til Black Angel:

Hun var dog noget forkølet og hostede en del under seancen, men det er jo ikke hendes skyld.

Det eneste der var lidt kikset, var hendes veninde i lejligheden Emily(som også ser rigtig sød ud), der gik og ordnede vasketøj lige på den anden side af forhænget, imens vi var godt i gang. Det kunne jeg godt have undværet og kunne mærke at det lagde en lille dæmper på mig. 

Jeg synes dog at 600kr for 30min er for billigt og hun kunne sagtens sætte det et par hundrede op, hvis man tager hendes udseende og præstation i betragtning. Desuden tager hun kun 200kr for anal og det er også noget billigere, end hvad de fleste andre tager for den ydelse. 

Jeg kunne bestemt godt finde på at besøge hende igen, hvis hun vender tilbage.

Hun fortalte at hun tog tilbage til Budapest om et par uger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...