Hop til indhold
kingdane68

Aalborg - ringe udvalg lige p.t.??

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er udvalget noget dårligt i Aa i øjeblikket?? Der er jo nok GP'ere men hvis vi sorterer de helt åbenlyse fakes fra, er der jo ikke meget andet end Thai'er tilbage....

Nogen der har gode oplevelser med de nuværende - så del del del..... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Hej med dig !

Svaret er nej.

Jeg var en tur i Nørresundby den anden dag. Det var hos en polsk pige inde i centrum, tæt på Torvet. En gul ejendom i en baggård.

Det var sandt at sige ikke nogen stor oplevelse.

Hun har nogle ordentlige patter kan jeg sige dig, men hun var temmelig frastødende.

Det er ikke til at beskrive i detaljer, men da hun havde fået pengene, var det ligesom hun bare skulle have det overstået i en fart.

Jeg havde købt ½ time, men blev hældt ud efter 15 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 24 minutter siden:

Hej med dig !

Svaret er nej.

Jeg var en tur i Nørresundby den anden dag. Det var hos en polsk pige inde i centrum, tæt på Torvet. En gul ejendom i en baggård.

Det var sandt at sige ikke nogen stor oplevelse.

Hun har nogle ordentlige patter kan jeg sige dig, men hun var temmelig frastødende.

Det er ikke til at beskrive i detaljer, men da hun havde fået pengene, var det ligesom hun bare skulle have det overstået i en fart.

Jeg havde købt ½ time, men blev hældt ud efter 15 minutter.

Ja, den slags er der desværre alt for meget af - øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Desværre ja. De polske piger jeg har prøvet i Aalborg har desværre vist sig at være nogle kolde, pengegriske individer, som jeg faktisk helst havde undværet.

Men du kan evt. sende en pm, så skal jeg give dig et par fif om hvor der en nogle gode danske piger ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 16.8.2019 at 14:45:

Desværre ja. De polske piger jeg har prøvet i Aalborg har desværre vist sig at være nogle kolde, pengegriske individer, som jeg faktisk helst havde undværet.

Men du kan evt. sende en pm, så skal jeg give dig et par fif om hvor der en nogle gode danske piger ind imellem.

lige bortset fra den highend pige der var her for nogle uger siden. Men hun er desværres sunket i jorden igen. Hun var både, sød, lækker og ret så fræk. 

https://annoncelight.dk/showad/273663

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads016 skrev, den 20.8.2019 at 13:03:

Enig i udvalget ser ret beskedent ud og mangler nogle gode danske piger. Jeg har overvejet at besøge Star Hot. Nogle erfaringer?

https://annoncelight.dk/showad/279662

Hun er besøget værd og er faktisk den vildeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg betalte 1000 kr for en luksus cocktail og der blev ikke sparet på noget som helst fra hendes side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PythagorianG skrev, for 8 minutter siden:

Hun er besøget værd og er faktisk den vildeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg betalte 1000 kr for en luksus cocktail og der blev ikke sparet på noget som helst fra hendes side. 

Ok Hende får du bare for dig selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 16/8/2019 at 13:41:

Er det bare mig, eller er udvalget noget dårligt i Aa i øjeblikket?? Der er jo nok GP'ere men hvis vi sorterer de helt åbenlyse fakes fra, er der jo ikke meget andet end Thai'er tilbage....

Nogen der har gode oplevelser med de nuværende - så del del del..... :)

Der er sgu da Alessia i Støvring for fanden :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...