Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!

Mit favorit sted da jeg var aktiv tidligere. 

De har de samme billeder på hjemmesiden som de har haft igennem flere år?

Kører stedet stadigvæk - ja jeg kunne jo bare ringe til dem, men hvis nu et par af jer havde en dugfrisk historie at fortælle derfra ville det jo være at foretrække :)

 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke bidrage med nogen egen beretning fra stedet, fra sådan lige for nyligt, men stedet er bestemt aktivt. Kørte så sent som i sidste uge af Sydvestvej, og der var ingen tvivl om at der var åbent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Stedet er stadig aktivt, jeg kommer der en gang imellem (5-6 gange om året ) .  Det er aldrig nogen stor oplevelse men en gang imellem er der bare et behov for at få andre til at tage trykket .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
BM29 skrev, for 5 timer siden:

Stedet er stadig aktivt, jeg kommer der en gang imellem (5-6 gange om året ) .  Det er aldrig nogen stor oplevelse men en gang imellem er der bare et behov for at få andre til at tage trykket .

Har været der rigtig mange gange. Har nok lagt de første 100.000 kr der igennem årene. De sidste par gange jeg har været der var det dog jævnt kedeligt, med piger der bestemt virkede trætte af deres arbejde, og burde for længst været rejst hjem. Husker tydeligt jeg var der en lørdag eftermiddag, mama-san var der ikke, og de to ældre udkørte thai'er der kørte bix'en så ligefrem besværede ud da de stod over for mig at diskuterede hvem der skulle betjene mig.

Lod dog vide at jeg ikke var interesseret i massage fra dem, og var på vej ud, pludselig var der en ung pige mere som blev kaldt ned af trappen (hun var der ikke da jeg spurgte i første omgang), hun så faktisk rigtig godt ud, så jeg tog en time hos hende.

Det skulle desværre vise sig at være fuldstændig spild af penge, en omgang ligegyldig oliesjaskeri, og et så indlevelsesløst hj at banditten ikke kunne holde sig stiv.

Fik hverken hendes navn eller alder, jeg havde kun i tanker at komme væk derfra.

Virkelig synd stedet ikke har den samme karisma som i  tidligere tiders velmagtsdage. Med mindre jeg læser en frisk positiv anmeldelse derfra, skal jeg ikke derud igen. 

Jeg husker også deres priser som liggende væsentligt højere end hos andre klinikker i omegnen. 

 

/Smeden! 

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Var der faktisk igår. En vel 30-35 årig pige, høj og slank men bredrøvet...

Iklædt stor bluse og joggingbukser...

Bestilte en mix Dokkun, eller hvad de nu kalder det.

IKKE et ord, som i IKKE et ord, under massagen i den hele time.

Men jeg må medgive, at massere, det kunne hun sq, og hun var god til det!

Men jeg tror at det næsten er første gang i min karriere at jeg har takket nej til ekstra.

Tror heller ikke jeg kommer igen foreløbigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Tatra skrev, for 18 timer siden:

Var der faktisk igår. En vel 30-35 årig pige, høj og slank men bredrøvet...

Iklædt stor bluse og joggingbukser...

Bestilte en mix Dokkun, eller hvad de nu kalder det.

IKKE et ord, som i IKKE et ord, under massagen i den hele time.

Men jeg må medgive, at massere, det kunne hun sq, og hun var god til det!

Men jeg tror at det næsten er første gang i min karriere at jeg har takket nej til ekstra.

Tror heller ikke jeg kommer igen foreløbigt.

Det sgu synd, fordi det var et godt sted tidligere. 

Men fint du fik en god massage, det er da altid noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Smeden! skrev, for 3 timer siden:

Men fint du fik en god massage, det er da altid noget :)

Nej det skal man ikke kimse af, men det forekommer at Dokkun er meget langt fra den gamle standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...