Hop til indhold
autobahn

Aalborg muligheder, i dag eller weekend (eks Melek?)

Recommended Posts

Min første efterlysning! Er i Aalborg i dag + weekend, og leder efter muligheder, helst med super F og gerne mega F, COF eller lignende, cute/pæn/charming med ikke nødvendigvis super hottie. Behøves heller ikke være total GFE.

I sidste uge havde jeg fornøjelse af at møde Rinda i Aalborg. Men ser lidt svært ud nu. Manges favoritter (Sweet Sophie, Mia, Rosa m.fl.) er alle væk. På Thai siden synes jeg ikke at finde andre end Rinda, men hvis jeg ser hende igen allerede tror hun bare jeg er forelsket :-) 

Har kigget på Melek (cute på billeder), men det er uden for byen (kan lade sig gøre), men der er kommet advarsler på hendes annonce, så måske er hun her ikke mere (så det er en anden man møder).

Så er der hjælp til at finde lys i regnen ?

Redigeret af autobahn
forbedret titel

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 3 timer siden:

Min første efterlysning! Er i Aalborg i dag + weekend, og leder efter muligheder, helst med super F og gerne mega F, COF eller lignende, cute/pæn/charming med ikke nødvendigvis super hottie. Behøves heller ikke være total GFE.

I sidste uge havde jeg fornøjelse af at møde Rinda i Aalborg. Men ser lidt svært ud nu. Manges favoritter (Sweet Sophie, Mia, Rosa m.fl.) er alle væk. På Thai siden synes jeg ikke at finde andre end Rinda, men hvis jeg ser hende igen allerede tror hun bare jeg er forelsket :-) 

Har kigget på Melek (cute på billeder), men det er uden for byen (kan lade sig gøre), men der er kommet advarsler på hendes annonce, så måske er hun her ikke mere (så det er en anden man møder).

Så er der hjælp til at finde lys i regnen ?

Hvordan var Rinda??

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 timer siden:

men der er kommet advarsler på hendes annonce, så måske er hun her ikke mere (så det er en anden man møder).

Så er der hjælp til at finde lys i regnen ?

Advarslen betyder "bare" at hun er afsløret i at bruge stjålne billeder i sin annonce og så bliver man hængt ud med en advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Advarslen betyder "bare" at hun er afsløret i at bruge stjålne billeder i sin annonce og så bliver man hængt ud med en advarsel.

Jo, men der var en kort anmeldelse som sagde at det var hende på billederne, og at hun kun ville være her i 5 dage mere. Så tænker, om det mon er stedet som fortsat bruger hendes billeder efter hun er taget afsted. Og har ikke lyst til at køre så langt for at blive udsat for fake. Er ellers lidt betaget af hendes billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Hvordan var Rinda??

Fra min "anmeldelse" sidste weekend: 

Rinda er præcis som beskrevet på annoncen (altså ca. 161cm, 52kg, c-skål). Alder, det skal nok passe (who cares, med den krop). Meget stor blæk på ryggen, men intet foran på overkrop, ej heller ikke på lår.

Ifølge hende selv bliver hun i DK i lang tid (3 md), hun er super nem at snakke med, dejlig positiv og opfylder hvad der står på hendes annonce. 

Jeg ved herfra, at der er mange dårlige erfaringer med adressen (altså stedet generelt), men tror ikke det gælder i dette tilfælde -- uden at sige for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan anbefale https://annoncelight.dk/showad/271532. Har hygget mig med stor fornøjelse hos hende et par gange. Sød, sjov og lever sig virkelig ind i det. 

Takker, ville aldrig selv have fundet den annonce. 

Desværre passede tiden ikke i dag (hun lukker ned allerede 15.00, egentlig meget sympatisk). Prøver evt. at tjekke i morgen om hun kan træffes i weekend. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 2 timer siden:

Jo, men der var en kort anmeldelse som sagde at det var hende på billederne, og at hun kun ville være her i 5 dage mere. Så tænker, om det mon er stedet som fortsat bruger hendes billeder efter hun er taget afsted. Og har ikke lyst til at køre så langt for at blive udsat for fake. Er ellers lidt betaget af hendes billeder. 

Hvis stedet/pigen er taget i at bruge falske billeder så bliver billederne slettet OG der bliver sat en advarsel på annoncen.

 Om det så stadig er falske billeder skal jeg ikke kunne sige......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...