Mads73 284 Skrevet 16. August, 2019 Er nogen der kan fortælle hvor man ser dato på annoncer, altså hvornår de sidst er opdateret. De øverste af annoncerne er med rød baggrund, er det VIP kunder eller dem der er nyeste opdatering. Jeg er ipad bruger. Håber der en der kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 16. August, 2019 Det tror jeg ikke du kan se og den seneste opdatering med en slider øverst er nonsens og virker skidt for mobile brugere. men ja da er annoncører der betaler mere (VIP) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nitu 277 Skrevet 16. August, 2019 jeg har opdaget at de annoncer der sidst er opdateret, ligger øverst i søgningen. dermed også hvis der er flere profiler under samme GP, ligger de som regl lidt efter hinanden i søgningen, da GP (somregl igen) editerer profilerne lidt efter hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 16. August, 2019 Grunden til spørgsmålet at jeg synes at der ligger nye profiler langt nede på listen, hvilket jeg undre mig over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 17. August, 2019 Det er fordi de som betaler (mest) altid ligger øverst, uden at opdatere, og derefter kommer de senest opdaterede fra dem der ikke betaler så meget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg