Hop til indhold

Recommended Posts

Ved enlig ikke om jeg gider at starte denne tråd fordi der altid er en risiko at man får fanboy:s og andre bekendte efter sig men men... 

Skulle træffe Nikol i torsdags, så jeg sende hende en besked på WhatsApp hvor hun svarede meget hurtigt.
Vi kom overens om en tid og jeg kørte afsted, da jeg kunde se på gps:en at jeg skulle blive 5-10 minutter sen så sende jeg et nyt besked, og fik svaret at det var ok.

Kommer frem og parkerer bilen (samme sted som Vitala dream girl) og skriver til hende at nu er jeg fremme, intet svar.
Venter lidt og skriver igen om det er ok at gå til døren, intet svar, venter lidt mere og skriver at det var synd at hun ikke respekterer min tid som jeg hendes, intet svar så jeg kører.
Var gået 25-30 minutter.

Efter et stykke tid så ringer hun på Whatsapp og sender nogle beskeder at hun ikke havde noget internet siger undskyld og forsikrer mig om at hun sad og ventede, afslutter med hvorfor ringede du ikke bare på, du viste jo hvilken lejlighed det var.

Jeg svarede at det jo var mærkeligt at ikke ha internet midt i København men at sådan kan det jo være. At jeg ikke ringede på døren har med respekt for mig at gøre, hun deler jo lejlighed med andre og måske havde hun en kunde der tog for evigt på sig i bruseren eller lignende.
Hun svarer at hun ihvertfald ikke var dobbelt booked for sådan gør hun aldrig, jeg tænkte
- Ja sådan er det måske og kørte videre.
Hvilken held at der kun var problem med internet under tiden jeg ventede.
Ikke før, når der skulle laves aftale og ikke efter, når der skulle undskyldes og lægges skyld på mig.

Måske en super pige, måske ikke, -"No se"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zenna skrev, den 16.8.2019 at 09:03:

Ved enlig ikke om jeg gider at starte denne tråd fordi der altid er en risiko at man får fanboy:s og andre bekendte efter sig 

Håber nu du er beroliget - det fik du ikke, og hvis det var sket, så kunne du ignorere det - andre er sikkert glade for de oplysninger du deler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Min aftale med Nikol gik glat og let og hun gav mig det vi aftalte. Udover det er det hende på billederne og hun tungekysser gerne.

Pigen 8,5 , gfe 95, superfransk 10, cof/cif 9,5 Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 18/8/2019 at 09:08:

 Min aftale med Nikol gik glat og let og hun gav mig det vi aftalte. Udover det er det hende på billederne og hun tungekysser gerne.

Pigen 8,5 , gfe 95, superfransk 10, cof/cif 9,5 Gentagelses fare 99 %

Cumonface... Hvordan er krop, ansigt og - især - bryster? Det lyder lovende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 12 timer siden:

Cumonface... Hvordan er krop, ansigt og - især - bryster? Det lyder lovende...

 Fint blond ansigt synes jeg men hendes bryster er ikke i top klasse. Hun er lidt høj ca 175 - 180 og hendes krop er fin slank

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...