Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal bo på Island Hotel en gang i neste måned. Hvor skal jeg gå for å få en riktig så god massage av høy kvalitet med mulighet for FP? Hvis jeg ikke booker tid med en bestemt person, kan jeg da velge en pike av de som er tilgjengelig eller blir det bare den neste som skal arbeide?

Helst avstand som jeg kan spasere til.

Alder er ikke så viktig, men må være slank og glatt hud. Skal også prøve kassap.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flippen skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal bo på Island Hotel en gang i neste måned. Hvor skal jeg gå for å få en riktig så god massage av høy kvalitet med mulighet for FP? Hvis jeg ikke booker tid med en bestemt person, kan jeg da velge en pike av de som er tilgjengelig eller blir det bare den neste som skal arbeide?

Helst avstand som jeg kan spasere til.

Alder er ikke så viktig, men må være slank og glatt hud. Skal også prøve kassap.

Typisk på thaistederne går det efter tur mht hvilken pige du skal modtage massage af. 

Kommer du ind lige fra gaden er det ikke ualmindeligt at den pige som står næst i køen hos pigerne, er den pige der lukker dig ind af døren. Sidder de alle sammen i "forstuen" kan man nogle gange godt sige til den pige man ønsker; "jeg vil gerne have massage af dig."

måske har hun tid, måske kommer der en kunde om 10 min der specifikt har booket hende. 

Hvis du som kunde ønsker at vælge en af de piger du kan se, kan du også risikerer at den pågældende pige forsøger at få dig til at vælge hendes kollega, som der måske først luge er mødt for 30 min siden. 

Men som udgangspunkt tror jeg de prøver at "dele sol og vind lige"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...