Hop til indhold
Guest Thomas N.

Held og lykke med projektet

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Faldt lige over den her på annonceligt. Det er måske ikke pænt af mig, at være fordømmende, for vi har vel alle sammen vores særheder m.v.

Men denne her annonce er sgu lidt speciel. 

Godt han er ude i god tid :-)

skal Konen / kæresten være gravid ? 

Nordjylland

I dag, kl. 07:29

Søger en fræk kvinde der er ubeskyttet der vil fyldes med sperm og så tage hjem og holde juleaften med en anden mands virile sperm i sin frugtbare mis 

Er fra aalborg og du skal gerne have stedet

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et par stykker af den slags på AL. Har dog aldrig fundet ud af om det er den ubeskyttede del de tænder på eller om det er delen med at gøre pigen gravid og vide han er far, der motiverer.....:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 6 timer siden:

Faldt lige over den her på annonceligt. Det er måske ikke pænt af mig, at være fordømmende, for vi har vel alle sammen vores særheder m.v.

Men denne her annonce er sgu lidt speciel. 

Godt han er ude i god tid :-)

skal Konen / kæresten være gravid ? 

Nordjylland

I dag, kl. 07:29

Søger en fræk kvinde der er ubeskyttet der vil fyldes med sperm og så tage hjem og holde juleaften med en anden mands virile sperm i sin frugtbare mis 

Er fra aalborg og du skal gerne have stedet

fis og ballade, skrevet i et af mange uklare øjeblikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichSims

Mon ikke den anden mand synes det er lidt mærkeligt hans kone/kæreste vil holde juleaften midt i august.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omkring 10% af befolkningen har IKKE den far de TROR de har.

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg så en undersøgelse der viste at en lignende antal kvinder ønskede at få en anden fader til deres kommende barn end ham de levede sammen med.

Har ikke set en undersøgelse af i hvor høj grad der er korrelation imellem de to grupper.

Så der er mulighedder derude, hvis man kan sælge sig selv...

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 43 minutter siden:

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg så en undersøgelse der viste at en lignende antal kvinder ønskede at få en anden fader til deres kommende barn end ham de levede sammen med.

Har ikke set en undersøgelse af i hvor høj grad der er korrelation imellem de to grupper.

Så der er mulighedder derude, hvis man kan sælge sig selv...

Skjold.

Annoncen er lidt vulgært formuleret, men jeg er ikke i tvivl om, at der er et behov "derude", eftersom mange par ikke kan få deres ønskebarn. Kunstig befrugtning er en mulighed, en fremmed donor en anden og adoption en tredie.

Jeg har også set undersøgelsen, der viste, at 10% af befolkningen har en anden far end forventet. Det er genteknologien, der har klarlagt dette. Mon ikke de 10% er resultatet af sidespring, skødesløshed og svigtende prævention?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gud ved om manden har tænkt "jeg kunne godt tænke mig at kneppe ubeskyttet og gratis, mon ikke der findes nogle kvinder der enten ikke kan blive gravid med kæresten, ellers som søger en sæddonor"

En sådan kortfattet annonce, giver næppe mange henvendelser.  Jeg antager at kvinder der står i en sådan situation ikke kaster sig ud i et sådant projekt uden at vide hvem er manden, og hvad kan det eventuel give af udfordringer efterfølgende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

@Thomas N. Hvad har du imod min annonce :P

Rimelig weird forslag! Tror ikke lige han drukner i tilbud. 

Hvordan kan du dog tro han ikke gør det :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nok bare min fordom, men en mand, der tilbyder dette på en sådan platform, virker ikke til at have mange “brikker at rykke med”, hvilket forhåbentligvis måtte afskrække de fleste. Dernæst, så foreligger der vel ingen dokumentation på sædkvaliteten med i tilbuddet. 

Jeg hælder også til, at det er en person, der prøver at få ubeskyttet sex gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, den 16.8.2019 at 08:10:

Det er en forvrøvlet myte baseret på misforståelser.

Borende X skrev, den 16.8.2019 at 08:58:

Det er genteknologien, der har klarlagt dette.

Nej. Misforståelsen stammer fra en tid, hvor banale blodtypemålinger afslørede det. Men det bygger på en fejltolkning. De 10 % gælder i de tilfælde, hvor der allerede er mistanke om en anden biologisk far. 

Det rigtige tal anslås pba undersøgelser oftest at være 2-4 %.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...