Hop til indhold

Sydhavnsgade ige

Featured Replies

Skrevet

Der står en lyshåret pige på samme side som CIRCLEK og ser ud som om hun tr kunder.

nogen der har prøvet og ved mere ?

Skrevet

Det skal  prøves og så fejres i aften  

Skrevet
  • Author

Ja det er ikke sigøjneren men en lyshåret pige... jeg kunne ikke idag men hører gerne

Skrevet
bifyr71 skrev, for 39 minutter siden:

Der står en lyshåret pige på samme side som CIRCLEK og ser ud som om hun tr kunder.

nogen der har prøvet og ved mere ?

Der er en del tråde om denne pige, hvis du søger her på EG.

Her er dog en lille smagsprøve:

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Rettelse

Skrevet
  • Author

Nope. Det var min faste gadepige i mange år og hun er rejst hjem. Hun kaldtes sigøjneren og stod på modsatte side og havde sort langt hår.

hende der er aktiv i aften er en helt anden spinkel og lyshåret og står som jeg skriver på modsatte side.

Skrevet
bifyr71 skrev, for 11 minutter siden:

Nope. Det var min faste gadepige i mange år og hun er rejst hjem. Hun kaldtes sigøjneren og stod på modsatte side og havde sort langt hår.

hende der er aktiv i aften er en helt anden spinkel og lyshåret og står som jeg skriver på modsatte side.

OK   -  det var bare et forsøg på hjælp. Kender ikke selv området.

Skrevet

Ja kender sigøjneren, har selv besøgt hemde en del gange, synd hun er taget hjem men indtægten var faldende sagde hun sidst, syntes eller jeg har gjort mit ;)

• 1 month later...
Skrevet
bifyr71 skrev, den 15/8/2019 at 22:27:

Ja det er ikke sigøjneren men en lyshåret pige... jeg kunne ikke idag men hører gerne

Stadig samme pige der står der ?   Nogen der har været forbi ?

hvad tid stopper hun normalt ?

Skrevet
  • Author

Ja da samme !!! Har hygget mange gange på bagsædet! Det afhænger af vejret og kunderne .. nogle gange til midnat nogle gange senere 

Skrevet

Er der nogen der har haft hende med hjemme? , overvejer at spørge hende 

Skrevet

Hvor samler man hende op - ved stoppestedet, på vej ud af København eller er der et andet sted? Jeg har kørt forbi nogle gange, men endnu ikke set hende?

Skrevet
OleH skrev, for 4 timer siden:

Eller 2 om hende? 

Lige bag stoppestedet 

Skrevet

Mørkhåret pige der står der lige nu - nogen der har prøvet hende ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.