Hop til indhold

Recommended Posts

bifyr71 skrev, for 39 minutter siden:

Der står en lyshåret pige på samme side som CIRCLEK og ser ud som om hun tr kunder.

nogen der har prøvet og ved mere ?

Der er en del tråde om denne pige, hvis du søger her på EG.

Her er dog en lille smagsprøve:

 

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope. Det var min faste gadepige i mange år og hun er rejst hjem. Hun kaldtes sigøjneren og stod på modsatte side og havde sort langt hår.

hende der er aktiv i aften er en helt anden spinkel og lyshåret og står som jeg skriver på modsatte side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 11 minutter siden:

Nope. Det var min faste gadepige i mange år og hun er rejst hjem. Hun kaldtes sigøjneren og stod på modsatte side og havde sort langt hår.

hende der er aktiv i aften er en helt anden spinkel og lyshåret og står som jeg skriver på modsatte side.

OK   -  det var bare et forsøg på hjælp. Kender ikke selv området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kender sigøjneren, har selv besøgt hemde en del gange, synd hun er taget hjem men indtægten var faldende sagde hun sidst, syntes eller jeg har gjort mit ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bifyr71 skrev, den 15/8/2019 at 22:27:

Ja det er ikke sigøjneren men en lyshåret pige... jeg kunne ikke idag men hører gerne

Stadig samme pige der står der ?   Nogen der har været forbi ?

hvad tid stopper hun normalt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor samler man hende op - ved stoppestedet, på vej ud af København eller er der et andet sted? Jeg har kørt forbi nogle gange, men endnu ikke set hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...