Pleb 40 Skrevet 15. August, 2019 Hey EG long time lurker her, tid til første anmeldelse. Jeg har i dag besøgt Sofie Jeg bestilte tid en time før, og ankom på slaget, ingen problemer med kommunikation på sms. Noget overrasket blev jeg da døren åbnede, og 4 halvnøgne unge damer kiggede på mig. Det virkede på mig faktisk lidt skræmmende, men ind kom jeg. Jeg blev spurgt om jeg havde lavet aftale, derefter om hvem, og hvor lang tid jeg ønskede, en time bad jeg om. Sofie viste mig ind i bollerummet, der var lidt mørkt men sengen var i det mindste ikke lille, der lugtede ikke at cigarretrøg eller lignende. Penge skiftede hænder, og hun løb ud med dem. Jeg var lidt spændt på at se hende uden hendes sparsomme beklædninger, da jeg synes billederne ser noget attraktive ud. Lidt skuffet blev jeg nok, billederne kunne godt være af sofie, men IRL er hun dog noget mere spinkel, lidt for spinkel til mig faktisk. Men nu havde jeg jo betalt. Sofies engelsk er mere eller mindre ikke eksisterende, så hun måtte kommunikere ved at pege eller lignende. Selv med hendes begrænsede sprogkundskaber virkede hun meget sød, og hun kæmpede dog alligevel for at jeg skulle føle mig tilpas, og det virkede for mig. Hun tøvede lidt med kys i starten, men gav efter og tog selv initiativ til dybe gfetungekys, jeg ville gerne have haft flere af dem, men sådan skulle det ikke være. Hun er i følge annoncen ikke ret gammel, og ser absolut heller ikke ud til at være meget ældre. Hendes umiddelbare personlighed viser også tegn på at hun er meget ung. Noget af tiden brugte hun på at fjolle utroligt meget, jeg er godt klar over at det er lidt svagt uddybet, men jeg kan ikke sætte mere præcise ord på hvad hun foretog sig når hun ikke suttede, eller havde tappen inde i sig. Efter hvad der føltes som omkring 20 min siden seancen begyndte, fyrede jeg den af, hun rejste sig op kort efter for at hente vådservietter, rakte mig en og tørrede derefter sig selv af. Efterfølgende kælede vi lidt for hinanden, mere af hendes "fjolleri" og hun ville så gøre et forsøg på et skud endnu, tappen rejste sig og vi kørte på igen, men ak jeg kunne ikke! Da jeg opgav besluttede Sofie sig for at lege lidt med min pik, mens jeg bare nussede om hende. Det bankede på døren, Monica/Melisa/etc/etc stak snuden ind og sagde "baby 5 minutes left". Efter de ca 5 minutter bankede Monica/Melisa/etc/etc på igen, og stak igen snuden ind og sagde "time's up", så jeg rejste mig for at tage tøj på, og jeg blev da noget skuffet da jeg så at der kun var gået 45 min. - Jeg kunne ikke få øje på et ur i bollerummet, og måtte derfor nøjes med min telefon efter jeg havde taget tøj på. Det er jo ikke Sofies skyld, så ingen minuspoint til hende. Mens "timen" stod på hørte de andre piger på noget måske lidt for højlydt - af mangel på bedre ord - arabermusik. På vej ud kunne jeg lugte at de har et ikke særligt godt ventileret rygerum. Alt i alt så synes jeg ikke at man skal afholde sig fra Sofie, men hendes noget mere spinkle kropsbygning end billeder antyder er ikke for mig, så jeg kommer ikke hos hende igen. Ved spørgsmål/vigtige udeladte detaljer vil jeg gøre mit bedste for at redigere tråden løbende. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 15. August, 2019 God og sober anmeldelse, @Pleb. Lad os håbe det holder..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 132 Skrevet 15. August, 2019 Tak for en god anmeldelse Uden du behøver at fortælle den præcise adresse, kan du så sige noget om hvor i Rødovre de holder til? Går ud fra hun suttede uden, som skrevet i hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 16. August, 2019 Den erfarne skrev, for 12 timer siden: Tak for en god anmeldelse Uden du behøver at fortælle den præcise adresse, kan du så sige noget om hvor i Rødovre de holder til? Går ud fra hun suttede uden, som skrevet i hendes annonce? Korrekt antaget. Adressen er den, som kineseren en gang holdt til på. Ellers kan du jo bare skrive eller ringe og spørge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg