Hop til indhold
Miller's Crossing

Chelly - belgisk gudinde - wauw❤️

Recommended Posts

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal begynde? Er helt rundt på gulvet. 

Chelly er blevet meget positivt anmeldt af @Dokterenog @Vildsvinet og tak for det. Men hun fortjener da endnu en selvstændig tråd. 

Chelly bor sammen med Lizbeth i en nu snart legendarisk lejlighed nær det store kryds i Glostrup. Begge var jeg også blevet anbefalet af Barbara, som nu er taget hjem, men til stor skade for @underdog40‘s økonomi heldigvis snart kommer tilbage. Fantastiske Lizbeth har jeg anmeldt herinde. Som heldigvis er blevet fulgt op af andre gode brødre. 

Det startede med, at jeg kontaktede Chelly på Whats App. Et medie som godt kan anbefales, det det nærmest ingen tid tager at oprette en profil, da den ikke svigter på grund af SMS indstillingerne, og da indholdet behandles fortroligt. Og så er næsten alle de udenlandske GP`ere på Whats App. Lynhurtigt svar, men alligevel skrev vi frem og tilbage, og Chelly fortalte, at hun som belgier jo taler fransk. Da det er endnu en af mine fetishes at høre pigen tale et sprog under sex - og måske især fransk (og svensk) - så lovede hun, at det skulle hun da nok hviske mig ind i øret:wub:

I dag mødte jeg så forventningsfuld op, og jeg blev ikke skuffet. Nej da- slet ikke. For i døren stod den sødeste frækkert set længe. Frækt udtryk, frækt smil og langt kulsort (farvet) hår. I det hele taget et utroligt imødekommende væsen. Eneste lille minus var, at brysterne ikke er store og ikke står så flot. Men for mig er dette en marginal ting. 

Hun kunne næsten ikke vente med at kysse, men jeg skulle jo lige i bad. Og så startede det. En fantastisk oplevelse:) Jeg har næsten ikke kendt mage. Det var kærestesex i topklasse. Fuldstændig nærværende og med overskud til flere gange at spørge ind til, om det nu var sådan, jeg ville have det. Fantastiske kys. Helt på højde med Katrynaaa og Matyldas - måske endda over:P Hun bed mig sådan på kæben og sugede drilsk min tunge til sig, som jeg kun kan huske, at kærester gjorde i en svunden tid. Fantastisk økoblow og fantastisk sex. Hun spurgte mig også om det skulle være blidt, frækt eller hårdt. Jeg sagde, at jeg bare nød det hele, men jeg er altså slet i tvivl om, at denne tøs også kan være en djævel i en seng. Selvfølgelig forstået på den gode måde. Det hele sluttede af med, at jeg bad hende om at tage det sk... kondom af, og ordne mig med tungekys, fransk hvisken i mit øre og handjob. Og det gjorde hun så. Tiden stod stille, og hendes tunge lå langt langt inde i min mund, da jeg kom. Glemte jeg at sige, at det hele var suppleret af nogle naturlige søde støn, som i sig selv var mega frækt at høre på.  Åh - jeg savner hende allerede<3

Bagefter lå vi i noget der lignede et kvarter og talte sammen om al ting samtidig med, at hun kælede lystigt videre:D. Og det vel at mærke på overtid. 

Denne pige er altså et naturtalent. Jeg fornemmer, at hendes optræden er helt naturlig, og at hun elsker sex. 

For det ikke skal være løgn, fik jeg også en opfølgningsbesked over Appen, hvor hun takkede mig for oplevelsen. Genialt;)

Og nu skal jeg spare op. For en threesome med Chelly og Lizbeth må være det ultimative. 

Miller`s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte derhen igen, og måtte have 60 min denne gang. Magien ved et første gangsmøde kan være svært at hamle op med, men det at vi nu kendte til hinanden, overvejede dette langt mere. Hun vidste hvad jeg kunne lide, da hun havde spurgt til det sidste gang. Nu var hendes økoblow meget mere varieret - fast, langsomt, dybt, sexet hurtigt, kælende, holdt dybt i bund ..... Måtte igen hæve mig for at nyde at se hendes mundarbejde. Det er jo lidt som at være i himmelen, en engel med min lystige pik i munden sluprende.

Og Kyssene, ahhh hendes dejlige nærværende kæreste kys med tungen - kan sket ikke forene mig med at det først kommer tilbage i september - men dog en trøst at de kommer tilbage. I går var der ikke knep, men vekslen mellem blow og kys - fuck, det var godt. Og da der var lidt tid tilbage blev jeg tilbudt noget massage. Det er hun super god til. Hun siger hun har noget uddannelse i det. September kom frisk !!! Hun er her vist til den 22/8 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun nikke til trådstarter – er helt rundtosset.

Sikke en personlighed.  ik så meget pis det er bare lige på med masser af lange kys

Kram og nærvær. Hun kan bare gøre det naturligt og lækkert. Pisse fræk og berøringvenlig

Fik en tur som @Millers-crossing har beskrevet, vil dog tilføje at jeg er aldrig blevet bollet af en pige som hende. Som hun skriver til mig. It was crasy:P. Jeg er glad – tak Chelly. You er no 1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 6 timer siden:

Måtte derhen igen, og måtte have 60 min denne gang.

Øv - hvor er jeg misundelig. Kan først se hende igen i starten af september, hvor hun har lovet at vende tilbage. Kan ikke vente. Som juleaften bare bedre. Og næste gang er det helt sikkert 1 time:P Laver nok en “Hunter”. Tager blomster med og falder på knæ<3

Mads73 skrev, for 1 time siden:

Sikke en personlighed.  ik så meget pis det er bare lige på med masser af lange kys

Ja - helt fantastisk. Og blandet med det flirtende smil. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 4 timer siden:

Øv - hvor er jeg misundelig. Kan først se hende igen i starten af september, hvor hun har lovet at vende tilbage. Kan ikke vente. Som juleaften bare bedre. Og næste gang er det helt sikkert 1 time:P Laver nok en “Hunter”. Tager blomster med og falder på knæ<3

Ja - helt fantastisk. Og blandet med det flirtende smil. :wub:

Tag dig sammen Miller! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just because this forum helped me to find Chelly, I decided to register and tell my opinion.

I just have a stop-over tonight close to CPH and I wanted to have a good time. I decided to visit her as for what I read, it was a guaranted good experience.

Well, no need to give details but she is probably the best woman I have had sex in my life, including girlfriends.

She is so happy, so charming,so involved...

In the end, sex is just sex, but what she gives you on top of that is just insane. I bet none of us visiting her could expect anything like it.

I guess I could be suspitious of writing a fake review because it is my first one... but I just have the need to let everyone know about her.

Cheers!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kirkham skrev, for 7 timer siden:

Well, no need to give details

Come on. You could tell us.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...