Hop til indhold
Schwartz Nielsen

Tisha - A plump girl with a pretty face and lovely smile (Aarhus)

Recommended Posts

Jeg frekventerer ikke længere de stedlige thaipiger så ofte, som da jeg var single. Faktisk er min visit hos Tisha, første gang i mere end 6 måneder, hvis man fraregner de par gange, hvor min halvt thailandske kæreste og jeg (på kærestens initiativ) har nydt et fælles besøg, at jeg "falder i".

Et møde i Aarhus sluttede tidligere, end berammet, og med plads på 18:20'eren til Kastrup, havde jeg et par timer til overs i smilets by. Et par opslag på nærværende forum og AL fik mig hurtigt interesseret i Tisha:

https://annoncelight.dk/showad/270653

Jeg overraskes altid af, at der er piger, der åbent står frem med billeder af deres ansigt, og i Tishas tilfælde ovenikøbet et smukt et af slagsen. Det er vist stadig ikke den mest normale måde at reklamere på for thaipigerne.

En SMS blev besvaret prompte og jeg modtog Tishas adresse og fik prajet en taxa på Banegårdspladsen. Efter få minutter stod jeg i kælderskakten og ringede på med tiltagende newbie-sommerfugle i maven.

Tisha åbnede, og hold da op! Hendes billeder lyver ikke, og den tilhørende tekst er også retvisende. Tisha er smuk og petit; men hun er "erotisk buttet" på maven. 

Jeg tilbragte 45 minutter sammen med hende, og svævede fra stedet fuldt ud tilfreds med min beslutning om, at ventetiden i Aarhus skulle bruges til at besøge netop hende.

Tisha er indlevende og charmerende, og kan nogle ting, som ganske enkelt bør opleves.

Var jeg single og boede nær Aarhus, ville hun utvivlsomt blive min ruin. Nu bliver hun i stedet årsag til, at jeg for eftertiden altid vil booke det sene fly fra Tirstrup til Kastrup.:D

 

Morten

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende. Hendes menukort fortæller kun om prisen for 15,30,45 min. Hvad kan man få med hos hende?

er adressen diskret? Kan se du skriver kælder. Og i hvilket område af aarhus  taler vi om ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
galten skrev, for 1 time siden:

Lyder spændende. Hendes menukort fortæller kun om prisen for 15,30,45 min. Hvad kan man få med hos hende?

er adressen diskret? Kan se du skriver kælder. Og i hvilket område af aarhus  taler vi om ?

Diskret? Tjae, det er ikke et butiksstrøg med masser af mennesker; men et område med karrébebyggelse, så de få mennesker, der måtte se dig ankomme til/forlade stedet vil nok vide, hvad dit ærinde har været. Der er ingen skiltning på stedet, og det kunne i princippet være trappeskakten til en vaskekælder, så man er på ingen måde udstillet. Jeg er ikke helt stærk i Aarhusianske lokaliteter; men mener, at det må være det område, som benævnes "Langenæs".

Hvad man kan få? Jeg ved kun, hvad jeg oplevede, og ved ikke, om dette er dækkende for, hvilke serviceydelser, der tilbydes. Så det må du næsten kontakte Tisha for at finde ud af. Jeg kan blot oplyse, at den GFE jeg oplevede var sublim.:)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 1 minut siden:

"Plump" ???

Er hun tyk ? Og hvor tyk?

:) 

Tisha har jeg besøgt flere gange og er på ingen måde tyk, hun har rigtig nok lidt mave, men i hendes alder betyder det ingen ting og overvejes klart af hendes gode silikone babser, dejlig røv, velsmagende og ikke mindst hendes smilende og glade udstråling. 

Kan kun give hende gode anbefalinger og ved gentagende besøg, bliver det kun bedre, med fælles bad og kæreste lignende oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 timer siden:

Tisha har jeg besøgt flere gange og er på ingen måde tyk, hun har rigtig nok lidt mave, men i hendes alder betyder det ingen ting og overvejes klart af hendes gode silikone babser, dejlig røv, velsmagende og ikke mindst hendes smilende og glade udstråling. 

Kan kun give hende gode anbefalinger og ved gentagende besøg, bliver det kun bedre, med fælles bad og kæreste lignende oplevelse 

OK ven

Jeg sku bare give et kommentar om titlen som afslører en der er tyk og buttet 

Kan også se at det er også hende der beskriver sig selv som "plump"

(Plump på engelsk hedder det;

synonyms: chubby, fat, stout, rotund, buxom, well upholstered, well covered, well padded, of ample proportions, ample, roly-poly, round, rounded, well rounded, full, fattish, dumpy, chunky, broad in the beam, portly, overweight, fleshy, paunchy, bulky, corpulent

)

 

Og tak for anmeldelsen. :) :) 

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 12 minutter siden:

OK ven

Jeg sku bare give et kommentar om titlen som afslører en der er tyk og buttet 

Kan også se at det er også hende der beskriver sig selv som "plump"

Hun er bare lidt for kritisk overfor sig selv. Ift til thaipiger som består af to pinde og 500g silikone, så er hun måske lidt plumb. Ift alle andre GPere, så er hun helt normal og dejlig. 

 

Søger man en BBW bliver  manslemt skuffet, søger man en smuk og dejlig thai, så bliver man glædeligt overrasket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 18 timer siden:

Diskret? Tjae, det er ikke et butiksstrøg med masser af mennesker; men et område med karrébebyggelse, så de få mennesker, der måtte se dig ankomme til/forlade stedet vil nok vide, hvad dit ærinde har været. Der er ingen skiltning på stedet, og det kunne i princippet være trappeskakten til en vaskekælder, så man er på ingen måde udstillet. Jeg er ikke helt stærk i Aarhusianske lokaliteter; men mener, at det må være det område, som benævnes "Langenæs".

Hvad man kan få? Jeg ved kun, hvad jeg oplevede, og ved ikke, om dette er dækkende for, hvilke serviceydelser, der tilbydes. Så det må du næsten kontakte Tisha for at finde ud af. Jeg kan blot oplyse, at den GFE jeg oplevede var sublim.:)

 

Morten

Ok Morten. 

Tak for info, jeg må høre hende af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hænder, at et genbesøg ikke kan leve op til det oprindelige besøgs højder. (Vi er nok mange, der kender til, at en given piges entusiasme aftager for hvert møde, for nu har hun jo fået gjort os interesserede, så derfor er det ikke længere nødvendigt, at holde samme niveau:()

Det var med den frygt i baghovedet, at jeg i denne uge genbesøgte Tisha. Og jeg må bare sige, at hun gjorde min frygt til skamme.

Besøget var nøjagtig så mindeværdigt, og Tisha nøjagtig så indlevende og charmerende, som ved mit første besøg. Vi taler om en gennemført GFE-oplevelse fra det øjeblik jeg trådte ind af døren, til jeg efter en lille time, nyvasket efter et opstemt fælles bad, igen kunne begive mig ud i Aarhus' regnvåde gader.

Uha, hvor kan Tisha anbefales, og uha, hvor er det godt, at hun og jeg bor i hver vor ende af landet, for ellers kunne jeg godt komme helt galt af sted.:D

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 15.8.2019 at 20:21:

Jeg frekventerer ikke længere de stedlige thaipiger så ofte, som da jeg var single. Faktisk er min visit hos Tisha, første gang i mere end 6 måneder, hvis man fraregner de par gange, hvor min halvt thailandske kæreste og jeg (på kærestens initiativ) har nydt et fælles besøg, at jeg "falder i".

Et møde i Aarhus sluttede tidligere, end berammet, og med plads på 18:20'eren til Kastrup, havde jeg et par timer til overs i smilets by. Et par opslag på nærværende forum og AL fik mig hurtigt interesseret i Tisha:

https://annoncelight.dk/showad/270653

Jeg overraskes altid af, at der er piger, der åbent står frem med billeder af deres ansigt, og i Tishas tilfælde ovenikøbet et smukt et af slagsen. Det er vist stadig ikke den mest normale måde at reklamere på for thaipigerne.

En SMS blev besvaret prompte og jeg modtog Tishas adresse og fik prajet en taxa på Banegårdspladsen. Efter få minutter stod jeg i kælderskakten og ringede på med tiltagende newbie-sommerfugle i maven.

Tisha åbnede, og hold da op! Hendes billeder lyver ikke, og den tilhørende tekst er også retvisende. Tisha er smuk og petit; men hun er "erotisk buttet" på maven. 

Jeg tilbragte 45 minutter sammen med hende, og svævede fra stedet fuldt ud tilfreds med min beslutning om, at ventetiden i Aarhus skulle bruges til at besøge netop hende.

Tisha er indlevende og charmerende, og kan nogle ting, som ganske enkelt bør opleves.

Var jeg single og boede nær Aarhus, ville hun utvivlsomt blive min ruin. Nu bliver hun i stedet årsag til, at jeg for eftertiden altid vil booke det sene fly fra Tirstrup til Kastrup.:D

 

Morten

 

 

Super anmeldelse. Og hvor ser hun da bare dejlig ud. Bliver vist nødt til at aflægge hende et besøg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også haft fornøjelsen, og er enig i alt der er skrevet, hun er dejlig! Eneste anke var lidt duftmæssige hygiejneproblemer for neden, og så er brysterne er hjulpet. Det er dog ok lavet og de sidder og føles lækkert. God Value for Money, og så gode minder om den gang Tina huserede på adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, den 9.11.2023 at 19:28:

:P så er hun tilbage, nu som Krissyw777 (Tisha) Pt. ålborg

 

Er du sikker på at det er den samme? Hun ser meget mere sort/brasiliansk ud på billederne end den thai jeg husker fra '19...

Jeg kan selvfølgeligt tage fejl, men det var på ingen måde faldet mig ind, da jeg så annoncen første gang, at det var den samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 2 timer siden:

Er du sikker på at det er den samme? Hun ser meget mere sort/brasiliansk ud på billederne end den thai jeg husker fra '19...

Jeg kan selvfølgeligt tage fejl, men det var på ingen måde faldet mig ind, da jeg så annoncen første gang, at det var den samme pige.

smil.... hun er den samme, ellers er det hendes tvilinge søster med samme lyse stemme ;)



 

Redigeret af detgodeliv

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, den 17.12.2023 at 11:03:

smil.... hun er den samme, ellers er det hendes tvilinge søster med samme lyse stemme ;)

Tisha har været min favorit GP længe. Jeg må simpelthen få besøgt hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tishas annonce er forsvundet. Er der nogen der har besøgt hende her de sidste par dage?

Eller er hun bar gået inaktiv her henover juledagene hvor der nok ikke er ret meget aktivitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 2 timer siden:

Tishas annonce er forsvundet. Er der nogen der har besøgt hende her de sidste par dage?

Eller er hun bar gået inaktiv her henover juledagene hvor der nok ikke er ret meget aktivitet?

Hun var på Fredag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey.

Tilbød Tisha ikke GFE engang?

Jeg mener helt sikkert at hun skrev i hendes annonce for noget tid siden at hun tilbød GFE, men nu står det der ikke længere. 
 

Er der en af af jer gutter, som har besøgt hende for nylig, som kan fortælle om jeres oplevelse og hvad hun tilbyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...