Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg går og får lyst til at tage op på  Novembervej. Er der nogen der kan fortælle lidt om pigerne?

Jeg kunne da godt have lyst til en i saunaen sammen med en af skønhederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Har sökt lite om Gamrai,  øverväger ett besøg snart. Låter som ett bra ställe. 

Någon som vet om det finns möjlighet till bad sammen med pigerne efteråt? 

V.h Sportbilen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportbilen skrev, for 27 minutter siden:

Hej!

Har sökt lite om Gamrai,  øverväger ett besøg snart. Låter som ett bra ställe. 

Någon som vet om det finns möjlighet till bad sammen med pigerne efteråt? 

V.h Sportbilen :)

Ikke at jeg har været der, men i og med man kan komme i sauna med pigerne, mon så ikke et bad er muligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportbilen skrev, den 1.9.2019 at 09:18:

Hej!

Har sökt lite om Gamrai,  øverväger ett besøg snart. Låter som ett bra ställe. 

Någon som vet om det finns möjlighet till bad sammen med pigerne efteråt? 

V.h Sportbilen :)

Har været der for en del år siden, da var bad i kælderen muligt, om pigen tager med i badet, ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil selv følge op på min efterlysning, da jeg selv har aflagt stedet et høfligsvisit. Jeg blev mødt af en lille sød "massør" med et par store økologise bryster. Vi startede med at gå i sauna sammen, hvor hun masserede forsiden af  mig + min gode ven som glad rejste flaget (hvilket hun kompliterede. ) Bagefter gik vi bad sammen, hvor der heller ikke blev sparet på genside berøringer. Jeg tog hende på hofterne  og  gjorde samleje bevægelser som om jeg vil tage hende bagfra,som hun nød

Bagefter gik vi ovenpå hvor jeg fik en super massage og body to body både for og bag. Mens jeg fik klasket hendes store bryster i hovedet og vorter i munden. Hun var godt våd under hele seancen og stønnede også noget da hun fik sine sine orgasmer. Jeg selv kom også med kæmpe brøl, så hvis der har ligget nogen inden ved siden af, har de fået en på opleveren.

Pigen var 33 år. (hun er der nok ikke dag) En sød lille en med et som sagt et par store økologiske bryster. Vi havde det sjovt sammen. Jeg kaldte hende for min dronning og hun kaldte mig for hendes konge. Det var nærmeste som en slags kærsteoplevelser med tantekys. Ikke tungekys, men ok.

Det er nok ikke sidste gang jeg kommer der. Jeg har godt nok været på thaiklinikker, men det her!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke huske navnet, det kan også være at hun er rejst nu

Men jeg syntes må du prøve dig frem. Der var seks piger på vagt den dag jeg var der, så mon ikke der skulle være en som du kan kalde for din dronning. Jeg har kun varme anbefalninger. Kom gerne med et tilbageanmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Hansie skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan desværre ikke huske navnet, det kan også være at hun er rejst nu

Men jeg syntes må du prøve dig frem. Der var seks piger på vagt den dag jeg var der, så mon ikke der skulle være en som du kan kalde for din dronning. Jeg har kun varme anbefalninger. Kom gerne med et tilbageanmeldelse

Har skam været der, en del gange, faktisk, selv om det er nogen tid siden sidst.

Var hun ved at skulle rejse da? Storbarmede thai-piger, der forstår at bruge såvel deres fortrin som resten af deres krop, skal man jo lige plotte på lystavlen hvor er i landskabet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Harran skrev, for 1 time siden:

Kvinden på billede 3 og 4 er vist nok ejeren. Første gang jeg var hos Gamrai, i 2016, var det hende, der åbnede døren, og hun blæste mig omkuld....med sin imødekommenhed! :D Hun viste mig ned i kælderen, og jeg gav hende 500 kr for en times olie-tam-tam overbevist om, at det var hende, som skulle nulre mig....Hvilket det skulle vise sig ikke at være. Hun gik ud, og nogle få minutter senere trådte en ung køn pige på 23 år ind ad døren, og jeg tænkte Okay, det kan jeg da vist godt leve med!! :D

Jeg har været der 3-4 gange siden, men ikke mødt ejeren igen.

Linda har jeg ikke set, men kender jeg Gamrai ret, så snyder de ikke med billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Nogen der har været forbi for nyligt som er stødt på yngre smækre piger på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...