Hop til indhold
SkipperSkrå

Høj, slank dansk blondine

Recommended Posts

 

Med uventet tid i kalenderen og stor lyst til et “Quick and dirty” BJ, så blev jeg slemt fristet af denne skønhed;

https://annoncelight.dk/showad/274241

hurtig aftale på SMS - jeg bad om megafransk med CIM - ingen duft af røg, parfume eller andet - det kunne nemt klares!

den endelige adresse blev givet efter parkering og der var ingen pinlig venten ved en befærdet vej.

Skønheden, der åbnede døren, var 100% som beskrevet - høj, slank, dansk og blondine. 

Efter den formelle del af transaktionen, krøllede skønheden sig rundt om og begavede mig med lækre dybe kys. Sekunderne var ikke mange før reaktionen indfandt sig, hvorpå mine benklæder faldt mod gulvet. 

Stående, i fuld habit, fik jeg det skønneste megafransk og der gik ikke mange minutter før jeg, med skælvende ben, fik fuld valuta for det aftalte - hold kæft, det var fint!

Vurdering:

kontakt per SMS - nemt og effektivt 10/10

parkering - nemt og masser af plads 10/10

adressen - relativt diskret 8/10

pigen - smuk, fræk og skøn 8/10

behandlingen - enestående 10/10

gentagelses risiko - 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, den 16/8/2019 at 20:34:

Hvor gammel vil du skyde den unge dame til at være?

Ohhhh jeg er jo ikke selv en vårhare længere, så jeg syntes det er svært at vurdere. Sidst i tyverne!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok indrømme efter jeres anmeldelser, er jeg pænt skuffet.
Var tilmeldt GB i dag. Kl 15.

Har korresponderet med kvinden selv om at komme på deltager liste - endda fået en sms på dagen der bekræfter.

Men nu hvor klokken er efter møde tidspunkt har mobilen været tavs.

Så kan kun sige - tag i agt for seriøsitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet, at hun har haft aflyst en aftale med mig. Det skete endda under en time efter, at hun havde oplyst adressen. Hun begrundede ikke aflysningen. Da jeg så spurgte, hvornår hun ville være ledig igen, fik jeg oplyst en tid ca. 1,5 time senere. Det er useriøst.

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco
Dokteren skrev, den 15.8.2019 at 18:12:

Tak for anmeldelse - det lyder som en fantastisk oplevelse

Hurtigt spørgsmål: sluger hun? 

Mvh Dokteren 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Jeg besøgte hende i går. Hun sutter ganske udemærket pik. Jeg synes dog alligevel oplevelsen var lidt kedelig. Der var ikke meget snak fra hendes side efter vi var færdige .. synes også godt man kan følge sin gæst ud i stedet for og gå ud på badeværelset.. Det var ikke en 5 stjernet oplevelse.  Vil give 3 stjerner ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...