Hop til indhold
8000

Lilly thai Ålborg

Recommended Posts

Hmm kom på de kanter igår. Og efter lidt søgning fandt jeg Lilly thai massage Hobrovej 93.

Stedet ligger ud til en stor indfaldsvej, men det er ok med mig.

Lokalet var stort og langt med en 5 - 6 gardiner med madrasser på gulvet ikke lige min kop the da jeg foretrækker en briks. Pigen som tog imod var alene der, ca 25 år god krop men ikke specielt pæn. Fik tøjet lagt på stolen og massagen gik igang lidt kedelig massage. følte ikke meget arangement fra pigen. Spurgte til bad bagefter, men det kunne ikke lade sig gøre, fik dog ind vaskeklud så jeg selv kunne tørrre det værste olie af.

Gentagelse næppe men man ved jo aldrig er jo kun en mand :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

var her i sidste uge.

nu er der kommet briks :-D 

blev mødt af en veloplagt pige ( Mutter selv) sød charmerende smilende og flot 

fik en middel massage med en fantastisk trold.

der er som regel 2 piger på vagt men ikke denne dag. 

Kommer gerne igen. 

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik i dag for første gang (ever) mod til at besøge og få Thai-massage med tilbehør. Efter en grundig gennemgang af anbefalinger/oplevelser her på sitet, valgte jeg Lilly. Det var mutter selv der havde "vagt". 

Pænt og velholdt lokale, med rene håndklæder på briksen. Jeg fik en udsøgt betjening - og det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. Selve massagen var også i top, hun gav nøjagtig lige så god kropsmassage som andre massøser jeg har gjort brug af. Mine bedste anbefalinger - på trods af min ringe erfaring :-)

 

Redigeret af gamling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...