leo kbh 656 Skrevet 15. August, 2019 Borgmesteren vil have Drive-in sex i Berlins lufthavn, & stille boxe op til at udføre sexakten mellem de prostituerede og kunderne, skide smart, ikke? læs mere her Var det også en idé, for Danske Politikere at indføre i de større byer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 15. August, 2019 Nu er det efterhånden mange år siden at Tempelhof blev brugt af fly. Men ideen med et sted i en lufthavn, hvor man kunne blive “stresset ad”, er da ikke dårlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. August, 2019 Oldtimer skrev, for 3 minutter siden: Nu er det efterhånden mange år siden at Tempelhof blev brugt af fly. Men ideen med et sted i en lufthavn, hvor man kunne blive “stresset ad”, er da ikke dårlig. En "flyvende" oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 15. August, 2019 Lidt ligesom de ‘hoteller’, som findes i Japan, hvor man kan mødes og nyde hinandens selskab for en kortere periode. en lufthavn er da en glimrende placering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. August, 2019 Der har ikke været lufttrafik på Tempelhof siden efteråret 2008..så det er ikke en lufthavn mere, det er nu et kulturcentrum tror jeg nogle år siden jeg har været i Berlin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 132 Skrevet 22. August, 2019 (edited) Man skal læse lidt bag om denne nyhed, det er ikke for at være flinke overfor de prostituerede eller kunderne, det er for at få dem væk fra byen. Det drejer sig om at Kurfürstenstrasse, Berlins mest kendte "Strassenstrich", er ved at blive mere exklusiv, og de nye beboere vil have gadepigerne ud. Erfaringer viser at kundegrundlaget falder med disse boxe, mange ønsker ikke at blive set med bilen i sådan et anlæg https://www.nau.ch/news/schweiz/zurcher-prostituierte-beschweren-sich-uber-verrichtungsboxen-65381152 Så skynd dig hvis du vil opleve nogle af Berlins sidste gadepiger. Start fx. ved U Kurfürstenstrasse. her står der en del (Om aftenen også ved U Bülowstrasse). Du kan få et udmærket blowjob for 30 EUR. Det fungerer på den måde at pigen går med dig ind ad bagindgangen på sexkino-shoppen LSD ind i en kabine, og det er så der det foregår. Det lyder ikke så ophidsende, men hvis man godt kan lide hele setupet med at studere gadepigerne, forhandle pris, følge efter hende mens hun vrikker afsted i sit trashy luderdress, og ind ad bagindgangen, få den suttet af i den lille mørke kabine med en skraldespand fyld med servietter, så har det sin skurile charme. Sidst jeg var der faldt jeg for en mørkhåret velformet lidt buttet rumænsk pige med langt mørkt hår, lilla overdel og stram halvlang nederdel, som stod ca. ud for bagindgangen til LSD. Jeg fik jeg en udmærket service, dog noget maskinel, men hun gav sig god tid, ikke noget med at sutte i 30 sek. og så bruge hånden. Hun forsøge at sælge "Verkehr" dvs. sex til 20 EUR extra, som så evt. blev sænket til 10 EUR, men jeg var kommet for blowjobbet, så det holdt jeg mig til. I videoen ses LSD sexkino i starten.. Den er der planer om skal rives ned. Redigeret 22. August, 2019 af allan48 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg