Hop til indhold
Troldmanden

Pocahontas nyhed i Odense

Recommended Posts

Som lovet under tråden om Pocahontas i efterlysninger, så påtog jeg mig opgaven, med at få besøgt dette lille thai nips https://annoncelight.dk/showad/280978, Der er andre, der havde fået samme ide, da det allerede i dag var lidt svært, at booke en tid, så Pocahontas er allerede ved at opbygge en kundekreds her i Odense, men der er åbenbart ikke andre, der har tid/lyst til at anmelde hende - håber det kommer :D 

Pocahontas modtog mig, da jeg ankom til aftalt tid, og jeg kan med det samme bekræfte, at det er hende på billederne. Hun er godt nok ikke ret stor og vægten på de 45 kg skal nok passe. På afstand så hun meget ung ud og lignede en skolepige, men tæt på kan man omkring øjnene se, at hun nok er i 30'erne som skrevet i annoncen. Det er altid svært at aldersbestemme thaipiger, men Pocahontas er en meget flot yngre pige med en flot figur. Hun fortalte i øvrigt, at hun afløser Lisa, der havde sidste arbejdsdag i dag.

Jeg blev ført ind i mit normale massagerum i kælderen og efter eget ønske placeret i en rigtig massagebriks. Selvom jeg godt vidste, at massagen ikke er Pocahontas spidskompetence, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne prøve dette, idet massage med varm olie bare altid er en god opvarmning, uanset hvad der så efterfølgende sker. Jeg bad om en normal massage og sagde, at jeg derefter ville se hvad det udviklede sig til (selvom jeg på forhånd havde besluttet dette, da jeg så Pocahontas IRL :P). Hun taler et overraskende godt engelsk og man kan nemt føre en samtale og give anvisninger. Selvom hun er et udpræget nips med en utrolig petit krop og yderst delikat lille bagdel, så har hun overraskende gode kræfter i armene. Der blev lagt godt ud, men hun følte sig ikke helt hjemme på massagebriksen. Hun kravlede op på den og forsøgte alle mulige stillinger til massagen, hvoraf nogen var overraskende pirrende og behagelige. Men efter maksimalt 10 minutter, spurgte hun sødt om jeg ville have meget imod, at fortsætte massagen på sengen i stedet for briksen. Da jeg allerede havde besluttet, hvad dette besøg skulle ende med, så indvilligede jeg med et smil, især fordi hun så lovede, at det ville blive endnu mere behageligt for mig. Godt anbragt på sengen fortsatte hun ufortrødent massagen og jeg lå bare og nød det og tog imod. Der blev brugt godt med olie og kræfter. Pludselig opdagede jeg, at man i spejlet, der hænger parallelt med sengen, kunne iagttage Pocahontas slide i det. Når hun bukkede sig ned, så det ud som om, at hun ikke havde trusser på under den korte kjole. Jeg besluttede mig for at undersøge dette nærmere, og lod mine hænder køre op langs inderlårene, første gang massagen tillod det. En smule skuffet måtte jeg så konstatere, at hun faktisk var iført en mikroskopisk g-strengs trusse, sikkert fordi jeg kun havde bestilt en times oliemassage til at begynde med. Nu var terningerne kastet som man sige, og vi blev hurtigt enige om ydelse og en rimelig pris (som jeg vælger at holde mellem os, da de kun oplyser priser på massage på AL). Så kom kjolen og de små trusser af, og afslørede et par bryster, der er store og bløde, men som tydeligt har fået en del hjælp. Brystvorterne er dejlige og vorterne kunne blive helt stive. Jeg lagde ikke mærke til nogen tatoveringer, men vil ikke ligge hovedet på blokken omkring dette. Jeg synes næsten alle Thaipiger har en eller flere, så jeg ligger ikke mærke til det mere.  

Hun påbegyndte B2B og lod sig glide frækt rundt på hele min krop godt smurt ind i varm olie. Pocahontas er ikke berøringsangst, men virker en smule sky og genert lidt lige som en ung skolepige, hvilket faktisk ophidsede mig. Hun er glatbarberet og blev naturligt våd og smagte dejligt. Hun ville godt ligge tæt men kys var desværre i tanteafdelingen. Her skal hun nok kende en lidt bedre, eller også havde jeg spist for mange løg i dag . Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke kunne holde længe, så jeg bad hende slikke mig og hun afsluttede med megafransk, hvor jeg totalt tømte mig i hendes mund. Jeg var helt færdig og lå med lukkede øjne, så jeg så ikke om hun spyttede noget ud bagefter, men da jeg kom spildte hun ikke en dråbe. Dygtig pige :wub: 

Egentlig havde jeg regnet med, at blive sendt direkte i bad, men efter grundig aftørring med vådservietter (Thaipigerne må købe disse i store mængder i Bilka eller andre steder:D), så fortsatte hun nu massagen og fik lige løsnet godt op for skuldre og nakke efterfulgt at noget dejlig hovedbundsmassage. Så et dejligt bad, og så stod jeg glad på gaden en time og ti minutter efter ankomst, så der blev ikke snydt med tiden. Pengene blev afregnet kontant efter behandling, så her var heller ingen problemer. Ved dog ikke om det gælder for alle, men jeg må efterhånden siges, at være stamkunde på stedet, så måske har jeg gjort mig fortjent til deres tillid.

På plussiden talte Pocahontas flotte udseende med den petit krop inklusiv en veldrejet lille bagdel i kombination med, at hun afsluttede med megafransk. Jeg havde gerne modtaget lidt flere kys for at kunne kalde det en rigtig kæresteoplevelse, men omvendt tændte den generte lillepigeagtige optræden mig, så alt i alt et dejlig besøg, og jeg kan bestemt anbefale hende.

 

Mvh

Troldmanden

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy crap! Har lige besøgt Pocahontas. Damn en lækker lille sag :)

Jeg bestilte egentlig tid hos Ulai i håbet om, at hun var frisk på mere end massage, men da jeg bare ville have afslapning, syntes hun jeg skulle møde en anden massør. Ind kom Pocahontas. Jeg var solgt!

Vi startede med en lækker og afslappende massage på briksen i et kvarters tid og så over på sengen. Trods det, at vi tog det meget stille og intimt, så kunne jeg simpelthen ikke holde trykket inde. Hold nu kæft, hvor er hun bare lækker! Uden tvivl den flotteste og mest sexede thai jeg nogen sinde har set :)

Jeg vil helt klart anbefale jer at besøge hende. I bliver ikke skuffede. Måske kun over, hvor hurtigt I bliver færdige ;) Jeg bestilte en halv time, men fordi jeg ikke kunne holde mig, så tog det kun 20 minutter :D

God dag derude!

P.S. Prisen var helt i orden og overraskende god/billig.

Redigeret af CPHstuderende
Kommentar om pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Var også lige en tur forbi den lille dejlige Pocahontas. Ja, hun er bare en meget lille og rigtig sød og dejlig "tøs". Bestilte en halv time med massage, b2b og sex. Hun er rigtigt pirrende og fræk når hun først går i gang. Man må bare sige at 30 min er for lidt, men dejligt var det. Desværre blev det ikke til sex men lidt blow og handjob da hun sagde den var alt for stor til hende. Legede med hendes fisse mens hun suttede og spillede den af på mig. Fissen blev dejlig våd og hun kunne tydeligvis lide at blive rørt der. ;-) 

Eneste anke jeg har ved hendes udseende er de alt for store bryster. De klæder hende på ingen måde, men det er åbenbart meget in for thai-piger at skulle have lavet alt for store kunstige bryster. Øv øv øv....

God weekend herfra.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte smukke Pocha i weekenden.

Stedet er stilfuldt indrettet og atmosfæren er behagelig.

Bestilte 40 min.

Forspil/pirring: 9/10

Sex: Ridetur 6/10  Missionær 6/10

Samlede vurdering: Smilende, smuk og charmerende... men ikke god indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Pocha.

Pocha er en køn og venlig lidt genert kvinde.

Jeg bestilte FB, som var dyrere en jeg er vant til. Jeg har nogen erfaring med Thai massage i Odense og Fredericia.

Massagen var rigtig god men her slutter min tilfredshed også. Indlevelse var der ikke meget af. Overskriften sagde kæresteoplevelse. Det var bestemt ikke tilfældet. Hun var ikke berøringsvenlig overhovedet. Dog måtte jeg nusse hendes bryster som er store. Ikke slikke eller noget form for kys. Jeg er ikke typen der presser pigerne til noget de ikke ønsker. Men her er det falsk markedsføring efter min mening.

Skal siges vores kemi var eller helt ok og min hygiejne er helt i top.

Massage med HJ kan anbefales. For det var reelt det jeg fik plus lidt kedelig sex.

Jeg var sidste kunde, så måske skulle det bare overstås.

Det var mit første besøg på den adresse og indtil videre det sidste, medmindre jeg kan styre mig og bare få lidt dejlig massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen indlevelse- resten af hvad I skriver kan jeg tilslutte mig. En utrolig flot dame og et par fine bryster som er lavet rigtig flot. 

Massagen var langt under standard, men det var egentlig heller ikke det jeg kom for og den var desværre slet ikke pirrende som normalt hos thaipiger.

Jeg havde nok ønsket at lægge mine penge et andet sted set i bagklogskabens lys. 

Hun er måske blevet for populær..

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der ved om Pocohontas stadig er at finde på adressen? 

Det er knap 2 år siden annoncen sidst er opdateret, så det er hun næsten med garanti ikke.
I flg det der er skrevet om hende (og hvad der skrives om andre) er der nok også andre steder hvor pengene er bedre givet ud. Men det er selvfølgelig klart din afgørelse hvad du vil bruge pengene på. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...