Hop til indhold

Recommended Posts

Undrer mig over prisen er så lav og tænker det måske ikke helt er med pigernes egen fri vilje. 

Jeg ville holde mig væk. Køb en cola, ta en spiller foran skærmen i stedet og spar op til noget ordentligt. 

Redigeret af tugwell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tugwell skrev, for 9 timer siden:

Undrer mig over prisen er så lav og tænker det måske ikke helt er med pigernes egen fri vilje.

Prise er nogenlunde hvad discount piger får i Tyskland, Østrig etc. Her er prostitution lovlig og kontrolleret fra tid til anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også overvejet dem, men vil nok helst kneppe med kondom. De virker så low budget at der følger noget med :)

ingen der har besøgt dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, hvor vil man gerne bilde sig selv ind,  at disse kvinder er ægte nymfomaner, der bare elsker sex, og deres filantropi skal lige netop komme den danske mand tilgode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Th3M3lt skrev, for 2 timer siden:

De virker så low budget at der følger noget med :)

Hvorfor skulle der følge noget med bare fordi de er billige? Du har større risiko for at få en dårlig med en one nighter du møder i byen end hvis du knalder uden gummi med discount pigerne.

Men hele denne diskution høre hjemme i general debat hvor den har kørt tusinde gange før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Th3M3lt skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også overvejet dem, men vil nok helst kneppe med kondom. 

De skriver da heller ikke de tilbyder andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...