Hop til indhold
Danske Yara

Når teknikeren også liiiige skal forbi....

Recommended Posts

Jeg er nøgen og på vej til at gå i bad.. Der er 20 min til min næste gæst kommer.. Jeg er ved at gøre mig klar til musik i baggrunden , og min tlf ringer med hemmeligt nummer. I røret er det en tekniker som vil komme forbi så han kan skifte en stikdåse og nyt modem til.. Panik,, men der er ikke andet for end at sige ; ja du kommer bare.. jeg er hjemme.  Sådan noget tager ikke længere tid end 10 min. :rolleyes:

Jeg ringer min gæst op og fortæller situationen, men alligevel beholdte han tiden og han kom op. Så vil vi tage den derfra.. 

En fræk lækker solbrun mand kommer ind i min indgang. Vi hilser og kysser og som om vi har mødt hinanden før:wacko::P Vi får hurtigt en samtale i gang og han vil blive, men pludselig rammer nervøsiteten ham og han ønsker at gå igen hvilket er helt okay. Jeg insisterede på at han lige fik sat sig ned og få et glas vand og lige trække vejret lidt inden han smutter. Også fordi at teknikeren var ude og i gang :huh: 

Kigger min gæst i øjnene og siger; Jeg har set dig før, men jeg kan ikke huske hvorfra og hvornår.. samme svar får jeg af ham og han siger, det var derfor han blev nervøs. :lol: hmmmm... vi tænker og småsnakker videre... vi kan ikke komme i tanke om hvor... Så lyder det ude fra gangen; "Det her bliver mere kompliceret end forventet.. Jeg går ud til teknikeren og lukker døren til værelset.. Jeg blev stresset i hovedet ret kort, åh nej for en situation :/ Der skal bores og trækkes et kabel, for stikkene til ledningerne i lejligheden er ældre end hvad modemet har brug for i strøm... Vi stod og snakkede og han vil have tingene ud af skabet. Det skal åbenbart den vej igennem.. Nå... Jamen jeg går lige ind og får noget tøj på så kommer jeg og tager det ud :ph34r: Vi griner og jeg går ind.. 

Ind til min gæst igen... Han sidder oppe i sengen og smiler og griner lidt af situationen... Jeg går tæt på ham og spørger; er du kommet i tanke om hvor vi to kender hinanden fra? Han fniser lidt... Vi fandt så ud af hvor vi kendte hinanden fra.. Det er så laang tid siden.. Så udbryder jeg kort; Du har bundet mig til et træ og jeg har suttet din pik har jeg :lol: JA DU HAR SÅ OG DET SKAL DU GØRE IGEN, hvisker han frækt!!! Om jeg skal!! Skynder mig at få tøj på igen.. 

Ud til teknikeren igen, han får nogle nøgler og sikrer mig at han ikke skal bruge mig til noget og derefter siger god arbejdslyst. 

Jeg fortsætter ind til min gæst og vi er begge ekstremt tændte og fortsatte hvor vi slap, mens jeg også fik kontaktet mine næste gæster for at rykke rundt på tiderne... Det var noget ØV, men desværre kan komme til at ske.. 

Vi fik os noget af et grin og smil over situationen.. Både at vi kendte hinanden i forvejen og at teknikeren var forbi .

Jeg sidder her mens jeg har stort smil på og teknikeren ved siden af som borer og trækker kabel :D:D

...... Han er lidt fræk i det... det fedeste ville være at hive ham med ind :P

Hvor er jeg stadig glad for at min gæst tog det som han gjorde, TAK og endnu mere at det slet ikke endte akavet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg var for mange år siden telefonmontør i det midt jyske, dengang var glædespigerne meget afhængige af en alm. telefonlinje og en telefonsvare. Jeg var kaldt ud på en fejlretning, en sur kunde eller en konkurrent havde for hvilken gang klippet telefon ledningen i stykker i gangen ind til venterummet og allerede på vejen derud, besluttede jeg, at nu skulle det være slut, ledningen skulle i et stålrør opad væggen, hen over loftet og ned i de private gemakker, så det kunne få en ende.

Så det meddelte jeg pigen da jeg kom og det var hun enig i, da hun også på en tidligere vagt havde oplevet, at ledningen blev klippet, der var bare lige det problem, at en af hende faste gæster ville kommer i løbet af 10 min., så aftalen blev, at jeg fik en nøgle til bagdøren, hvor loftlemmen var, så kunne jeg klare mig selv uden, at møde evt. yderlige gæster.

Pigen havde sagt til mig, at det ville tage en time og godt kunne være lidt højlydt, da jeg lå oppe på loftet kunne jeg høre hun skældte ud på ham og han jammere sig, det var lige som hun piskende ham.

Da jeg var færdigt med arbejdet satte jeg mig i køkkenet med en kop kaffe for, at få den værste støv væk i halsen ;) Men et kom hun bullerne ud i køkkenet med en dildo i hånden, den var løbet tør for batterier, og hun skældte ud over, at der ingen nye var i skuffen. Det klarede jeg, hun fik de tre batterier jeg havde i min lommelygte og så kunne den snurre igen, det var først da hun var på vej ud af døren igen jeg tænke whau en læderrøv, var lige ved, at overveje om jeg skulle på loftet igen for, at høre hvad der skete. Men opgav tanken og læste vrider i avisen, lidt efter kunne jeg høre der blev sagt farvel og på gensyn om 14 dage.

Hun kom ud til mig og jeg tog hende i nærmer eftersyn, havde aldrig set hende i læderdress ved tidligere fejlretninger. Hun spurgte mig direkte om jeg havde kunne høre noget mens jeg var på loftet, hvilket jeg bekræftede, i det samme ringede telefonen og telefonsvarren gik igang og jeg sagde, at jeg var færdig og nok ikke ville komme så tit mere, nu ledningen var sikret mod hærværk.

Da jeg rejste mig for, at gå, spurgte hun om jeg ikke blev liderlig af, at se hende og hende kollegaer når de vimsede rundt i frække gevandter, svarede nej og hun sagde "du lyver"  da hun så bulen i mine bukser. Hun tog fat i mig, og træk mig med mens hun sagde nu skulle jeg prøve noget jeg garanteret aldrig havde prøvet. Hun tog mig med ind i det rum hvor korset stod og jeg blev spændt op med ryggen mod korset og hun træk mine bukser ned og lukkede min skjorte op, kælede for min krop, nev lidt i mine brystvorter, kærtegnede både vorter og pik med en pisk, inden hun gik på knæ og tog mig i munden og gav mig et blow, da det var overstået, sagde jeg til hende, at jeg næsten var helt ked af, at jeg havde lavet det sådan, at jeg ikke skulle derud længer ;)  Hun grinte og sagde jeg var velkommen gennem hoveddøren og det jeg lige havde fået hed Pirringsbondage med fransk og kostede 600 kr.

Vi gav hinanden et knus og har ikke set hinanden siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...