Den nervøse 48 Skrevet 14. August, 2019 Skulle der min være nogen der kan huske hende, har prøvet hende eller kender hendes historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. August, 2019 Den nervøse skrev, for 54 minutter siden: Skulle der min være nogen der kan huske hende, har prøvet hende eller kender hendes historie. Er det den lille frække med tatoveringerne og som har lavet onani film, og vist også var stripper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. August, 2019 Hende her? http://eromaxxx.dk/teaser/Danske-Malou-Love-115 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 14. August, 2019 Nej bestemt ikke hende. Men lyshåret ja. Lille og fiks ja. Ingen tattoos eller piercinger. Var vist danser engang skrev hun derfor spændstig. De sidste billeder jeg så af hende var hun farvet mørkhåret og så ikke ud til at have det godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 14. August, 2019 Den nervøse skrev, for 4 timer siden: Nej bestemt ikke hende. Men lyshåret ja. Lille og fiks ja. Ingen tattoos eller piercinger. Var vist danser engang skrev hun derfor spændstig. De sidste billeder jeg så af hende var hun farvet mørkhåret og så ikke ud til at have det godt hej tænker du på hende der kom fra feldballe ved Rønde hvis det er hende hun kaldte sig Malou så er hun stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 17. August, 2019 Ja var det egentlig ikke deromkring hun kom fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 19. August, 2019 klinikfuckers skrev, den 14/8/2019 at 11:24: Hende her? http://eromaxxx.dk/teaser/Danske-Malou-Love-115 Malou Love husker jeg tydeligt da jeg nåede at møde hende på en af hendes få vagter i Kbh inden hun igen hoppede ud af branchen. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. August, 2019 Jung skrev, for 59 minutter siden: Malou Love husker jeg tydeligt da jeg nåede at møde hende på en af hendes få vagter i Kbh inden hun igen hoppede ud af branchen. Jung Jung hende jeg linkede til var da også i branchen ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 19. August, 2019 klinikfuckers skrev, 1 time siden: Jung hende jeg linkede til var da også i branchen ikke? Jo, Malou var en overgang arbejdende på 1 eller 2 steder i Kbh. Husker ik helt hvornår, men 5-8 år siden idag, mødte hende på en af hendes vagter og havde en fræk stund sammen. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 122 Skrevet 21. August, 2019 Jeg besøgte hende i hendes lille, hyggelige hus på Djursland for snart 10 år siden og havde en dejlig stund med hende. Hun fortalte dengang, at hum døjede med en alvorlig sygdom... ikke en STD. Hvordan det er gået hende siden, eller om hun i det hele taget er her mere, ved jeg intet om. Men en dejlig pige, var den fornemmelse jeg kørte derfra med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg