Hop til indhold
Den nervøse

Hvad blev der egentligt af Luksuselkerinden Malou ?

Recommended Posts

Den nervøse skrev, for 54 minutter siden:

Skulle der min være nogen der kan huske hende, har prøvet hende eller kender hendes historie. 

Er det den lille frække med tatoveringerne og som har lavet onani film, og vist også var stripper. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej bestemt ikke hende. Men lyshåret ja. Lille og fiks ja. Ingen tattoos eller piercinger. Var vist danser engang skrev hun derfor spændstig. De sidste billeder jeg så af hende var hun farvet mørkhåret og så ikke ud til at have det godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 4 timer siden:

Nej bestemt ikke hende. Men lyshåret ja. Lille og fiks ja. Ingen tattoos eller piercinger. Var vist danser engang skrev hun derfor spændstig. De sidste billeder jeg så af hende var hun farvet mørkhåret og så ikke ud til at have det godt 

hej tænker du på hende der kom fra feldballe ved Rønde hvis det er hende hun kaldte sig Malou så er hun stoppet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jung skrev, for 59 minutter siden:

Malou Love husker jeg tydeligt da jeg nåede at møde hende på en af hendes få vagter i Kbh inden hun igen hoppede ud af branchen.

Jung

Jung hende jeg linkede til var da også i branchen ikke? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Jung hende jeg linkede til var da også i branchen ikke? 

Jo, Malou var en overgang arbejdende på 1 eller 2 steder i Kbh.

Husker ik helt hvornår, men 5-8 år siden idag, mødte hende på en af hendes vagter og havde en fræk stund sammen.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i hendes lille, hyggelige hus på Djursland for snart 10 år siden og havde en dejlig stund med hende.
Hun fortalte dengang, at hum døjede med en alvorlig sygdom... ikke en STD. Hvordan det er gået hende siden, eller om hun i det hele taget er her mere, ved jeg intet om.

Men en dejlig pige, var den fornemmelse jeg kørte derfra med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...