Hop til indhold
LarsB

June - Åbyhøjgård Aarhus

Recommended Posts

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/280681

Selv om der kun er et billede, er det ikke hende. 

Havde en fin dialog på SMS, hvor ønsker og det der kunne forventes blev afklaret, troede jeg, fik aftalt 30min sex, blowjob uden og der blev lovet en glatbaberet, jo jo, så kunne der jo ikke gå galt... 

Mutter lukkede mig ind og fik mødt June der kom med håndklæde og viste mig i badeværelset. Hun er midt sidst i 30erne, smilende og virkede oplagt. 

Ind på kammeret hvor ydelser igen blev gennemgået, pengene skiftede hænder og hun forsvandt ud nogle minutter. Da hun kom tilbage ville hun allerede have en ekstra bonus, men prøvede at forklarer, at det måtte komme an på servicen. Ned på sengen og hun fik smidt tøjet, der kunne jeg godt se billedet er var i nærheden af det på annoncelight.dk, nå men en god massage og dejlig pirring ved bagindgang og banditten fik en fin tur, inden jeg blev vendt om på ryggen, så kom bonussen i spil igen og her faldt lysten til et minimum, var egentligt ret klar, men nej nej, endnu være blev det, da mit syn så den mustage af en kønsbehåring, der fik tankerne i retning af karate Kids træner, en tarvelig gammel ged etc... Her mistede jeg fokus og banditten blev nulstillet og havde jeg ikke haft lange mosser, ville den have lavet skildpadden. Jeg bad om frisk start med blowjob, hun fumlede med kondom, hvilket jeg mente ikke var aftalt, men på skulle det og nu kom bonussen igen op, hun var fast besluttet på lidt ekstra, hvilket jeg modvilligt gik med til, men alt det sniksnak havde ødelagt stemningen og jeg bad hende om et hj, så jeg kunne komme videre... 35 minutter senere stod jeg uden for den dør, jeg ikke burde være gået ind af, men det hele virkede ret fint i starten, pænt rent, sød modtagelse osv..

30 min til kr. 1.000 (900aftalt og bonus indgået under pres/liderligged 100) er for meget, men nogen skal jo tage en for holdet :wacko:

Nedenstående på 10 skala

June - 5

Stedet - 8

Sex - 2 hvilket må være der laveste i Aarhus lige pt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for skriv.

Jeg synes at det er en træls udvikling at Thaipigerne er begyndt pd. Muligheden for bare at bede om massage og liste af igen falder lidt til jorden. Kontaktede en anden i dag som holdt til i en lejlighed på Banegårdspladsen. Hende fravalgte jeg.

Kan se at der nu er 3 billeder i annoncen.

Håber ikke at jeg rammer hende her efter dit skriv.

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 7 timer siden:

Kan se at der nu er 3 billeder i annoncen

I linket burde der kun være 1 billede, du har måske set på June Silkeborgvej. 

Men helt klart min korrespondance med mutter, der bare ville have en kunde til pigen, hvor alt kunne lade sig gøre, som så vidste sig bare være salgsfis. 

Har haft en del besøg ved thaierne den sidste tid og generelt har det været fine besøg, men dog med opadgående priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 44 minutter siden:

Hvis du trykker på june2000 i annoncen vupti så er der 3 billeder. 

8000

Tjaa, så fik jeg den med - takker :)

Havde kun set det der så er billede 3, men fremmøde hos June afslørede, en pige sidst i 30erne (altid svært med thaier) naturlig b skål og flad røv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
LarsB skrev, for 8 timer siden:

I linket burde der kun være 1 billede, du har måske set på June Silkeborgvej. 

Men helt klart min korrespondance med mutter, der bare ville have en kunde til pigen, hvor alt kunne lade sig gøre, som så vidste sig bare være salgsfis. 

Har haft en del besøg ved thaierne den sidste tid og generelt har det været fine besøg, men dog med opadgående priser. 

Du har ganske ret i det med opadgående priser hos thaipigerne- har andre også oplevet det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes mange piger der bruger andres billeder til at forfremme deres annoncer og forretning.

Og tak fordi du tog en for holdet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Du har ganske ret i det med opadgående priser hos thaipigerne- har andre også oplevet det ?

De steder jeg plejer at besøge, levere til prisen med glimrende service, kemien gør også en forskel, men også det at du kommer igen og igen, giver tit gode oplevelser, til fornuftige penge. 

Der værste der kan ske er jo egentligt, at du bliver forelsket og løber tør for penge :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 3 timer siden:

Og tak fordi du tog en for holdet. :) 

Det gør jeg gerne og frivilligt, men når oplevelserne er ringe som i dette tilfælde eller rigtig gode, deler jeg dem gerne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...