Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvem fra moderator har slettet svarene ?

Recommended Posts

Den 7 august har "af frisk fyr nsj" oprettet en tråd under efterlysning i Jylland, om mig hvor han skriver " intim-massage-sara hvor er hun ?" Efterfølgende har der været 3 som svarede, en jeg ikke kan huske hvad hedder, DKfyr34 som bla.skrev at jeg sikkert er fake og kysseglade Molly skrev at jeg skam er ægte nok. HVORFOR er disse indlæg forsvundet ??? Der har fra moderators side ikke kommet med kommentarer.

Så HVEM ? har slettet det og HVORFOR?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Sikke en redelighed.

Jeg har ikke læst og set at @Donna8000 har skrevet i samme tråd ! Det må være gået min næse forbi...

Men man må jo heller ikke gisne om hvem der er fake, så nu giver det mere mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 48 minutter siden:

Ok. Sikke en redelighed.

Jeg har ikke læst og set at @Donna8000 har skrevet i samme tråd ! Det må være gået min næse forbi...

Men man må jo heller ikke gisne om hvem der er fake, så nu giver det mere mening.

Jeg skrev i den efterlysning idet der som @Stabilizer skriver var en spam-profil der forsøgte at gå under radaren ved at skrive i allerede oprettede tråde. Jeg og sikkert andre rapporterede profilen og den blev slettet + indlæg. I forbifarten stod mit svar/kommentar til spam-profiln tilbage og kunne måske tolkes som om det var dig jeg hentydede til.

Beklager dette da jeg selvfølgelig ikke har noget imod dig eller andre <3

Jeg har kun noget imod spam og falske billeder :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...