Hop til indhold
Rocksolid

New Julya - Randers

Recommended Posts

Buddha skrev, for 46 minutter siden:

Soooo how was she then?

Jeg gik igen, men hun er tidligere anmeldt herinde. Hun har tilsyneladende renset hendes nuværende annoncer med rigtige fotos for navne, så det er sværere at søge efter anmeldelser.

Måske kan andre byde ind med hendes navn og evt. linke til tidligere anmeldelser af hende.

Men mit indlæg var ikke tænkt som en anmeldelse, hvorfor indlægget er placeret under falsk markedsføring.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 48 minutter siden:

Jeg gik igen, men hun er tidligere anmeldt herinde. Hun har tilsyneladende renset hendes nuværende annoncer med rigtige fotos for navne, så det er sværere at søge efter anmeldelser.

Måske kan andre byde ind med hendes navn og evt. linke til tidligere anmeldelser af hende.

Men mit indlæg var ikke tænkt som en anmeldelse, hvorfor indlægget er placeret under falsk markedsføring.

Gotcha. I missed the ”falsk markedsføring part my bad and thanks for sharing brother.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet hende et par gange. Hun har huseret fast i Randers et par år. Hun ser faktisk ret godt ud, med en lille petite krop, med gode b-c størrelse bryster. Når det så er sagt, så har kemien være lidt dårlig begge gange jeg har være med hende. Sidst ville hun ikke  side øverst under akten og man måtte ikke give den gas når man tog hende i doggy, så det ligger lidt en dæmper. Desuden prøvede hun at snyde, med at påstå at en betalt time kun var ét skud i bøssen, så der måtte jeg lige parlamentere om, det det vist ikke kunne passe. Det dræber også lidt af stemningen. 

Umiddelbart vil jeg sige, at det er nemt at finde andre piger, som ser ligeså godt ud, men levere noget bedre service til prisen.   

Redigeret af Livsnyderxxx
glemte et "ikke"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...