Hop til indhold

Fotofantasi

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en fantasi om at tage billeder af en flot pige hvor det udvikler sig i en mere dirty retning ...

hvem skal jeg kontakte som både er smuk og med på legen ? 

Send gerne pm :)

vh mikkel

Skrevet
Påopdagelse skrev, for 32 minutter siden:

Kan jeg få hjælp til at få den flyttet til efterlysning ? 

yttet detVh

Du trykker bare på "rapporter indlæg" i øverste højre hjørne og forklarer moderator, at du gerne vil have flyttet dit indlæg.

Skrevet

Tja.... umiddelbart skal man jo nok rette henvendelse tid de kvinder der tilbyder at gæsten tager billeder.  Det er så korrekt de er få, men de findes.  Dernæst er det nok klogt, at finde ud af hvad det vigtigste element er, er det rollespillet eller er det gode flotte og frække billeder.  

Har man prøvet at tage billeder til annoncer m.v. opdager man hurtigt, at lys, baggrund, kropsstillinger, påklædning og en helvedes masse andre ting, gør at man ligesom må vælge hvor man har sit fokus.  

Fantasien og rollespillet lader sig nok bedre praktisere, hvis man aftaler at billederne forbliver pigens ejendom eller slettes efter legen.  Der er næppe mange piger i branchen der har lyst til at have ens billederne til at ligge og flyde diverse steder.  Alle vil selvfølgelig sige "jamen det kommer ikke til at ske". Nej, men set fra pigernes side, så er der ingen grund til at løbe den risiko.

Til din efterlysning, så kan du selvfølgelig håbe på, at en lyserød vil tage kontakt til dig, ellers er du nok nødt til selv at kontakte en stribe flotte kvinder.  Fantasien fejler jo ikke noget, så held og lykke i din søgen efter indfrielse.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.