Hop til indhold

Utrolig søt og dirty tøs;)

Featured Replies

Skrevet

Hei

Jeg har hatt besøk fra fra Slovakia i natt;)

Jeg kjøpte fly billett til henne og hun kom som avtalt og var super søt!

Hun er med på diverse leker og jeg har knullet hennes mund, henne rumpe i flere timer og hun var like søt ;)

Hun suger uten og hun svelger det hele :P

Anbefales på det sterkeste til dere som ønsker både girlfriend og tøs ;)

Hun har annonse her:

http://www.sylvia-gfe.com/

Kontakt meg hvis du vil ha flere detaljer :D

Skrevet

Hei

Jeg har hatt besøk fra fra Slovakia i natt;)

Jeg kjøpte fly billett til henne og hun kom som avtalt og var super søt!

Hun er med på diverse leker og jeg har knullet hennes mund, henne rumpe i flere timer og hun var like søt ;)

Hun suger uten og hun svelger det hele :P

Anbefales på det sterkeste til dere som ønsker både girlfriend og tøs ;)

Hun har annonse her:

http://www.sylvia-gfe.com/

Kontakt meg hvis du vil ha flere detaljer :D

Hvad koster sådan et besøg med billet og ophold ;)

Skrevet
  • Author

Jeg betalte 700kr for flybillett og 1400 euro fra kl 18.00 til kl 12.00.

Det er ikke veldig billig, men hun er den eneste jeg har møtt som liker å bli knullet så hardt i munnen at hun kastet opp og i tillegg være klar for alle slags anale leker;)

Hvad koster sådan et besøg med billet og ophold ;)

Skrevet

Jeg betalte 700kr for flybillett og 1400 euro fra kl 18.00 til kl 12.00.

Det er ikke veldig billig, men hun er den eneste jeg har møtt som liker å bli knullet så hardt i munnen at hun kastet opp og i tillegg være klar for alle slags anale leker;)

Altså ca 11.000-, kr for en pige du kun har set billeder af ;)

Skrevet

Svatkova har reklameret under events med et arrangement med en lignende pige.

Min ydmyge opfattelse af anmeldelsen er at det er et meget lidt vellykket forsøg på alfonseri.

11.000 for en nat med en pige der kommer flyvende ind fra Slovakiet ... det lyder lidt som noget Stanley Kubrick kunne have lavet en film om.

Skrevet
  • Author

Hahahaha

Jeg vet ikke om jeg skal ta dette som ett kompliment eller fornærmelse;)

Men uansett så holder jeg meg nok til min vanlige jobb;)

Min erfaring er at luxus jenter koster så mye og jeg synes de er verdt hver krone:)

Jeg liker å prate, drikke, spise og tulle med min pige før vi begynner med andre "aktiviteter":)

Men det finnes selvfølgelig mange rimeligere muligheter og vi er alle forskjellige :)

God helg alle sammen:)

Thomas

Svatkova har reklameret under events med et arrangement med en lignende pige.

Min ydmyge opfattelse af anmeldelsen er at det er et meget lidt vellykket forsøg på alfonseri.

11.000 for en nat med en pige der kommer flyvende ind fra Slovakiet ... det lyder lidt som noget Stanley Kubrick kunne have lavet en film om.

Skrevet

Siden er registeret i prag, det er godt nok internationalt.

Skrevet

Min ydmyge opfattelse af anmeldelsen er at det er et meget lidt vellykket forsøg på alfonseri. 11.000 for en nat med en pige der kommer flyvende ind fra Slovakiet ... det lyder lidt som noget Stanley Kubrick kunne have lavet en film om.

Det var også min første tanke, må jeg indrømme - altså at "Svatkova" kunne have nogle økonomiske interesser i at promovere den pågældende dame.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men den pågældende tjekkiske model ser ud til at være ultimo 30, at være ryger og have siliconebryster - uden at anstrenge mig kan jeg over nettet på 1 minut finde de første 10 dansktalende, yngre og mere velskabte glædespiger med ægte bryster, som kan hyres en hel nat for 11.000 kroner eller mindre 8-)

Det viser sig så også, at Svatkovas bedste argument for at vælge den tjekkiske model er flg.:

"Det er ikke veldig billig, men hun er den eneste jeg har møtt som LIKER Å BLI KNULLET SÅ HÅRDT I MUNNEN AT HUN KASTET OPP og i tillegg være klar for alle slags anale leker" :shock:

Skrevet

Det var også min første tanke, må jeg indrømme - altså at "Svatkova" kunne have nogle økonomiske interesser i at promovere den pågældende dame.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men den pågældende tjekkiske model ser ud til at være ultimo 30, at være ryger og have siliconebryster - uden at anstrenge mig kan jeg over nettet på 1 minut finde de første 10 dansktalende, yngre og mere velskabte glædespiger med ægte bryster, som kan hyres en hel nat for 11.000 kroner eller mindre 8-)

Det viser sig så også, at Svatkovas bedste argument for at vælge den tjekkiske model er flg.:

"Det er ikke veldig billig, men hun er den eneste jeg har møtt som LIKER Å BLI KNULLET SÅ HÅRDT I MUNNEN AT HUN KASTET OPP og i tillegg være klar for alle slags anale leker" :shock:

Du er godt nok mere skarpsindig end mig! :)

Hvor har du spottet, at hun ryger?

Skrevet

Du er godt nok mere skarpsindig end mig! :)

Hvor har du spottet, at hun ryger?

Onslow, min vurdering hviler på hvad jeg vil kalde et kvalificeret gæt... ;)

Prøv at se hendes billede og farven på tænderne...men jeg kan da tage fejl.

Påstanden om "siliconebrysterne" var også et kvalificeret gæt ud fra billedet - efterhånden bliver man bedre til at spotte de uægte 8-)

Men du har da heldigvis lov til at være uenig i begge mine gæt/påstande ;)

Og måtte det vise sig en gang ved lejlighed, at det er dig, der har ret, så er det vel i virkeligheden dig der er den mest "skarpsindige" af os to(!) :D

Skrevet

Venninden Eva er da ose ret lækker, 23 år og 47 kg, men til den pris, nej tak :roll:

Skrevet
  • Author

Hun ryger garantert ikke, men jeg er enig at hun ikke har de bedste tenner...

Ja selvfølgelig har hun silicone ;)

Påstanden om "siliconebrysterne" var også et kvalificeret gæt ud fra billedet - efterhånden bliver man bedre til at spotte de uægte 8-)

Og måtte det vise sig en gang ved lejlighed, at det er dig, der har ret, så er det vel i virkeligheden dig der er den mest "skarpsindige" af os to(!) :D

Skrevet

eller også betaler man for en flybillet og ser hende aldrig da hun annullere billetten og for pengene udbetalt.

Dette lugter langt væk af et abc scam

Skrevet

Hej TH, det var faktisk ikke et spørgsmål om at være uenig eller mere eller mindre skarpsindig, men udelukkende for at se, om jeg kunne lære et nyt trick. :)

Det med tænderne kunne også blot være et eksempel på, at billederne ikke er blevet voldtaget i billedredigering, som desværre er vanen.

At jeg så er tilbøjelig til at tro dig, ligger udelukkende i det faktum, at i de gamle østbloklande ryger stort set alle af helvede til, omend det ikke er svovl. Faktisk befinder de sig på det stade, situationen var i .dk i 70'erne. Jeg har på det eneste hotel, der var til at opdrive i Terezin, oplevet, at en ung, smuk og velskabt tjener serverede min mad med en smøg i munden. :( :( og 3 gange :(

Og hvis der er noget, der for mig er en pikdræber, så er det at skulle være sammen med en pige, hvor munden smager af askebæger, og hår og lokale lugter af det samme!

Med hensyn til brysterne er jeg nok mere forbeholden. Min ekskones var da lige så flotte og selvsiddende uden nogensinde at have været i nærheden af silikone, og kig på Nikitas profilbillede, her er tyngdeloven helt klart sat ud af funktion, og jeg tror ikke, at du noget sted kan få en bekræftelse på, at hun skulle være tilsat nogen form for den stivelse, hun kan frembringe hos sine kunder. ;)

Og til slut lige for at drille dig lidt, du beskriver hende som den tjekkiske pige, har du nogetn baggrundsviden, som er os andre forundt? For på hjemmesiden oplyser hun, at hun er i Bratislava, og som jeg husker det, så er det hovedstaten i Slovakiet. :D:D

God mandag aften til dig og alle andre.

Skrevet

Hej TH, det var faktisk ikke et spørgsmål om at være uenig eller mere eller mindre skarpsindig, men udelukkende for at se, om jeg kunne lære et nyt trick. :).....

Med hensyn til brysterne er jeg nok mere forbeholden...

Hej Onslow, mht. brysterne var jeg også kun ude med et kvalificeret gæt, men her har tråd-starteren i et efterfølgende indlæg givet mig ret!

Svatkova skrev:

"Hun ryger garantert ikke, men jeg er enig at hun ikke har de bedste tenner...

Ja selvfølgelig har hun silicone" :)

Må se, om jeg ikke kan lære dig et og andet nyttigt trick en anden god gang.. ;)

Også god mandag aften til dig!

P.S.: Mht. Bratislava og Tjekkiet ct. Slovakiet så viste du dig jo denne her gang at være den mest skarpsindige eller mest geografikyndige.... 8-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.