Hop til indhold

GP, der dyrker yoga?

Featured Replies

Skrevet

Nogen, der kender - eller er - en GP, der dyrker yoga?  

Send evt. pb - tak!

Skrevet

Det er der flere, der gør. Men jeg har på fornemmelsen, at man ved at nævne det her, kommer tæt på reglerne om diskretion, ved at offentliggøre det her. 

Skrevet
  • Author
allo-allo skrev, for 13 minutter siden:

Det er der flere, der gør. Men jeg har på fornemmelsen, at man ved at nævne det her, kommer tæt på reglerne om diskretion, ved at offentliggøre det her. 

- send gerne pb - eller bed dem evt. kontakte mig hvis de vil - ønsker selvfølgelig hverken at overtræde regler eller god opførsel - tak!

Skrevet

Check Lilou Lee

https://annoncelight.dk/showad/270930

Hun er helt sikkert Yoga udøver, en seance med hende er lidt ud over det sædvanlige :P

Skrevet
  • Author
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

Check Lilou Lee

https://annoncelight.dk/showad/270930

Hun er helt sikkert Yoga udøver, en seance med hende er lidt ud over det sædvanlige :P

Tak - skarpt set; jeg havde overset hende. Sikkert spændende, men dominerer og lover specifikt 'ingen udløsning' - jeg søger nok nærmere det modsatte...

Skrevet
JJN skrev, for 5 timer siden:

Tak - skarpt set; jeg havde overset hende. Sikkert spændende, men dominerer og lover specifikt 'ingen udløsning' - jeg søger nok nærmere det modsatte...

Jeg kan ihvertfald bekræfte, at hun er temmelig lækker...og hendes tantra er uden sammenligning. Om hun dyrker yoga, skal jeg ikke gøre mig klog på, men hun er smidig... ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.