Hop til indhold

Recommended Posts

Guest allo-allo

Det er der flere, der gør. Men jeg har på fornemmelsen, at man ved at nævne det her, kommer tæt på reglerne om diskretion, ved at offentliggøre det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 13 minutter siden:

Det er der flere, der gør. Men jeg har på fornemmelsen, at man ved at nævne det her, kommer tæt på reglerne om diskretion, ved at offentliggøre det her. 

- send gerne pb - eller bed dem evt. kontakte mig hvis de vil - ønsker selvfølgelig hverken at overtræde regler eller god opførsel - tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Check Lilou Lee

https://annoncelight.dk/showad/270930

 

Hun er helt sikkert Yoga udøver, en seance med hende er lidt ud over det sædvanlige :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

Check Lilou Lee

https://annoncelight.dk/showad/270930

 

Hun er helt sikkert Yoga udøver, en seance med hende er lidt ud over det sædvanlige :P

Tak - skarpt set; jeg havde overset hende. Sikkert spændende, men dominerer og lover specifikt 'ingen udløsning' - jeg søger nok nærmere det modsatte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJN skrev, for 5 timer siden:

Tak - skarpt set; jeg havde overset hende. Sikkert spændende, men dominerer og lover specifikt 'ingen udløsning' - jeg søger nok nærmere det modsatte...

Jeg kan ihvertfald bekræfte, at hun er temmelig lækker...og hendes tantra er uden sammenligning. Om hun dyrker yoga, skal jeg ikke gøre mig klog på, men hun er smidig... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...