Hop til indhold
heeejmor

Celina Christy - seductiongirls

Recommended Posts

Ved denne tråd er ved at være gammel men tillader mig at svare på den alligevel. Jeg har set hende lige inde alt lukkede ned pga Corona, og vil sige at det er en oplevelse jeg må gøre igen når muligheden byder sig. Celia Christy er efter min mening en af de få piger hvor man bliver positivt overrasket i forhold til hendes billeder, hun har et helt specielt ansigt man ikke kan få øjnene fra, og en flot krop som billederne viser. Celina er rigtig nem og sød at snakke med og hun vil blive den jeg ser når jeg skal " hygge mig " 

Normalt er jeg ikke til Blowjob og det har flere forsøgt at lave om på da de selv mente de var den bedste og Celina insisterede da hun elsker at give Blowjob og gerne ville ændre mit syn på det og må sige at INGEN kommer i nærheden af det Celina præsterede og jeg kunne mærke hun virkelig selv nyder det. Ud over det var det en virkelig rar oplevelse uden nogen form for stress eller pres og kan kun anbefale andre et møde med hende, så vil i give mig ret i at hun er noget ud over det man ellers møder rundt omkring....

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...