Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, er der nogle der ved om der tilbydes FP hos Lamyai på Århusvej i Randers? Og hvis ja, hvad er jeres erfaringer ang. kvalitet og hvad er prisen?

Jeg er nemlig i tvivl efter at have læst forskellige tråde her, både af nyere og ældre dato. Jeg har også været på deres Facebook profil, som jeg ikke synes gav meget info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan godt lade sig gøre med FP hos Lamyai :) jeg fik  en god rusketur i juli. Det er en lidt ældre thai dame (start 40'erne vil jeg skyde på,) som ejer butikken, men hun er stadig sprød og ved hvad hun laver, hvad både angår massage og ekstra. Hun foretrækker dog at udføre hånd og mundarbejde og ikke FP, som hun heller vil overlade til en yngre pige, som er inde forbi i weekenderne (har ikke lige set hende endnu). Jeg fik at vide, at hun prøver hun at trappe ned på antallet af gennemstrøfjende thai piger, så jeg håber weekend pigen er god :). Har været forbi Lamyai 3-4 gange de sidste par år, både på den gamle og nye adresse og fået FP hver gang. Servicen har været i top og mht. prisen er der ikke noget at brokke sig over. 

mvh 

en glad kunde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er helt klar et favorit sted :-)  Hun er en meget smuk, livlig og tynd dame / pige, nej man har overhovedet ikke fornemmelse at at hun har rundet 50.

June og jeg har været sammen utallige gange både alene og med op til 3 andre på samme tid. Dette bliver godt nok for voldsomt for mig, men hun er lidt vild med pigesex 

Jeg kan varmt anbefale june og hendes butik, hun er bare fræk og skøn selvom hun er glat 

Mvh en god kunde :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...