Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Den flittige
Herbert skrev, for 34 minutter siden:

En time tilovers inden møde med Frække Frida - så jeg tænkte at lidt massage er en god ide - hvor i Randers - uden sex ?

Hvad er blå massage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er steder med massage only - jvf. Den hedengange Thailusten  - hvor de grønne steder åbenbart kunne være et problem for farveblinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43
Curiosity skrev, for 19 timer siden:

I min optik, fås Randers' bedste massage hos Jiramon, Vestergade 2. Grundig, langsom OG sensuel. 

Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers43 skrev, for 18 timer siden:

Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? 

Jeg kommer hos Jiramon for den gode, seriøse massage. Pigerne er modne damer. Hvis jeg var ude på mere, ville jeg vælge et andet sted.

Har været hos Siam et par gange, inden hun flyttede. Også fin massage af en køn pige, med mulighed for mere. Hvor meget ved jeg ikke... 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
8940randers skrev, den 14.8.2019 at 16:03:

Troede Siam havde lukket helt ned , ved nogen hvor hun nu holder til ?

Sidst jeg var i Randers , besøgte jeg en af mine Favoritter  i DK nemlig Siam og hun er startet i Fredensgade mener det er nr 13.

Ja hun er et besøg værd , hvis massage er første prioritet , som jeg håber da siden hedder anmeldelser af Thai massage !!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...