Hop til indhold

Grøn/blå massage i Randers

Featured Replies

Skrevet

En time tilovers inden møde med Frække Frida - så jeg tænkte at lidt massage er en god ide - hvor i Randers - uden sex ?

Skrevet
Herbert skrev, for 34 minutter siden:

En time tilovers inden møde med Frække Frida - så jeg tænkte at lidt massage er en god ide - hvor i Randers - uden sex ?

Hvad er blå massage ?

Skrevet

Når røven har fået en omgang af tæppebankeren? :D

Skrevet
  • Author

Det er steder med massage only - jvf. Den hedengange Thailusten  - hvor de grønne steder åbenbart kunne være et problem for farveblinde 

Skrevet

I min optik, fås Randers' bedste massage hos Jiramon, Vestergade 2. Grundig, langsom OG sensuel. 

Skrevet
Curiosity skrev, for 19 timer siden:

I min optik, fås Randers' bedste massage hos Jiramon, Vestergade 2. Grundig, langsom OG sensuel. 

Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? 

Skrevet
Randers43 skrev, for 18 timer siden:

Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? 

Jeg kommer hos Jiramon for den gode, seriøse massage. Pigerne er modne damer. Hvis jeg var ude på mere, ville jeg vælge et andet sted.

Har været hos Siam et par gange, inden hun flyttede. Også fin massage af en køn pige, med mulighed for mere. Hvor meget ved jeg ikke... 

Redigeret af Curiosity

Skrevet

Hov ? Hvordan har du fået et møde i stand med Frida ? Synes ikke, at jeg har set hendes annonce længe ?

Skrevet
8940randers skrev, den 14.8.2019 at 16:03:

Troede Siam havde lukket helt ned , ved nogen hvor hun nu holder til ?

Sidst jeg var i Randers , besøgte jeg en af mine Favoritter  i DK nemlig Siam og hun er startet i Fredensgade mener det er nr 13.

Ja hun er et besøg værd , hvis massage er første prioritet , som jeg håber da siden hedder anmeldelser af Thai massage !!!!!!!!

Skrevet
Palermo skrev, den 15/8/2019 at 15:35:

Jeg har prøvet og skrive på begge numre der er i annonce til frida ingen svar,ja hvad skal man så gøre :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.