Hop til indhold
Guest Max speed

Golden Time

Recommended Posts

Guest Max speed

Jeg havde været her før. Det var en trist marts dag for år tilbage. Husker det som passabel men ikke uforglemmelig. I dag skinner solen, luften var 33, vandet var 14 og pigen var 18??? Hvordan var den gamle sang?

efter mit trætte besøg på Acapulco Velbert var jeg nu driblet ud til GT - klokken var 11 formiddag og parkering 1 var allerede fyldt OMG! Parkerede på en græsmark og travede gennem boligkvarteret i raskt tempo. Mamamia, GT er STEDET for sommertrætte mænd.  Ved ikke om der er 50 eller 100 piger, men der er mange. Maden kan du bestille made on minute og øl tager du bare i køleskabet. Der er konstant 10-15 værter og værtinder der serverer, rydder op og vasker håndklæder - lagner. I haven er der 100 liggestole. Det blev til 12 dejlige sommertimer. Dagen startede med et enkelt forglemmeligt knald, men så kom Melody ind i biografen og hendes tunge forlod kun min mund, når den skulle sydpå, omkring mine rødvinsbryster, vådt omkring min pik og på opdagelse i mellemkødet  Paradise. 

Både pigerne og herrerne var nøgne i haven. Mens jeg lå og funderede over digital disruption og kiggede ud i luften blev jeg forstyrret at en model på solvognen ved siden af. Der hele tiden skulle smøres ind i sol olie.. ja - ikke at jeg har noget i mod det .- men af en kineser fyr. Jeg blev ærlig talt lidt pikkeret over modellens strittende røv med de lyserøde åbninger lige i øjenhøjde. Kineseren virkede ikke som om han gad noget som helst andet end at smøre og jeg var på nippet til at sige “100e and will fuck you from behind right there on the sunbed”  Jeg hold mig i skindet og mens Kina hentede champagne bekendtgjorde modellen at hun var optaget resten af dagen - fucking china !!! 

Men så mødte jeg Evelin - next door daugter look,  Godt nok fra Rumænien, men langt fra typen - hun var mere som en mellemting mellem en kunstner og interlektuel - ikke 18, men heller ikke 33, Jøsses hun kunne noget med sin fisse...tak spids!

Hvis jeg kunne ville jeg nyde Golden Time hver dag... helst om sommeren 

Nyd august 

Max 

Redigeret af Max speed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Hej igen 

Der ryges stadig inde på GT , men det er begrænset til et hjørne og til at leve med, Der går mange år før gudinde verdenen er røgfri :)

Som jeg husker priserne er GT 60e entre Acapulco 40e.

Denne gang betalte jeg ikke over 50e for nogle af turene alt inkl. (Ingen sport i 2ern) Jeg er ellers klar til mere, hvis behovet er der, men det var det ikke her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 5 timer siden:

Hvis jeg kunne ville jeg nyde Golden Time hver dag... helst om sommeren 

Ja, det er et helt OK sted en sommerdag, selv uden (særlig meget) sex :)

Var forbi for en uges tid siden; skriver nok snart om det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på GT nogle gange før 2019 men synes kvaliteten var dalende selvom jeg var haft nogle gode oplevelser.  Acapulco har været bedre for mig,  dels må man ikke ryge og dels har jeg støvet nogle perler op - og så vidt jeg husker var megafransk extra 20 euro. 

Overvejer at tage tilbage men har læst en del tvivlsomme anmeldelser på andre sites.  Jeg ved dog godt at den ene dag kan være elendig og den næste fantastisk 

Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...