Hop til indhold
Guest Max speed

Acapulco Velbert

Recommended Posts

Guest Max speed

Jævnfør min tidligere efterlysning og tilbagemeldinger om Livingroom, AC GOLD, mm. endte sommerens første fkk besøg på det “nyrenoverede” Acapulco i Velbert.

Jeg var lige ved at gå igen efter 5 minutter. Der lugtede hengemt, der var rod, buffeten havde trukket et trist centimeter tykt skind og det roterende diskolys var bare træls. Det kunne alt sammen opvejes af pigerne. Men her var tendensen at de sad samlet i små grupper og signalerede !nok i sig selv! Enkelte gentlemen forsøgte at mundtre op, men det var som om det ret sterotype Romænske look og attitude ikke var til at tø op. 

Jeg trak vejret og købte en Heineken for 5e. Vejret var godt og gammelt skrot og en gravemaskine i havnen skulle ikke ødelægge min aften. Jeg trissede lidt rundt. - ind og ud af den varme sauna  - ind og ud af af haven og masser af cola zero. Endelig fik jeg udset en dejlig ung model med kommunefarvet hår og kønne fregner. Men ak Max var for langsom og hun smuttede med en flink godtistand fyr. Tilbage var hendes venindeteam. Jeg smilede til en ung slank mørkhåret med  det sterotype look jeg faktisk  er lidt træt af.. men hun smilede tilbage og jeg skulle ikke gå med uforrettet sag. Hun var ung -. 23 - smukk, det var hun også og jeg må indrømme hun gjorde det virkelig godt. Dejlig blidt, vådt og langt BJ som en erfaren kvinde. Jeg dykkede ned mellem de faste lår og det blev langtrukkent. Første gang hun kom for vildt var jeg kun 99% overbevist - anden gang var 113% efter en lille pause penetrerede jeg denne fantastiske blomst og kørte langsom og dybt oven over alt det kedelige førstehåndsindtryk og ind i paradis. 50e - Emmely hedder hun,  hvis nogen vil hilse 

Her sluttede aftenen - konklusion: kommer ikke igen .. dagen efter var det Golden Time og det er en helt anden historie :-)

Redigeret af Max speed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...