Hop til indhold
BaronVonKandis2

Zita i Nr Sundby

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Hun holder sikkert til i Ane Dams Gade. 

Har aldrig mødt en mørk kvinde med ægte billeder og slet ikke Nørresundby. 

Mange år siden jeg har forsøgt sidst, men efter hvad jeg har læst her på Eroguide, så er jeg bestemt ikke gået glip af noget. 

 

Men du har jo tidligere fundet frem til en gudinde, måske der gemmer sig en her også :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej baron. Jeg har stor respekt for dine evner som spotter af ekstrem smukke kvinder. Jeg tager ikke selv over til hende, da jeg er bange for at der en stor sansynlighed for, at Thomas har ret. Jeg har i flere år holdt mig fra sorte/mørke kvinder, da jeg har de samme erfaringer, som Thomas.

Men kommer der et indlæg her, hvor vi får at vide, at billederne holder til real life og at hun er sød og imødekommende, så er jeg der som et bøjet søm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 12.8.2019 at 17:52:

Hej baron. Jeg har stor respekt for dine evner som spotter af ekstrem smukke kvinder. Jeg tager ikke selv over til hende, da jeg er bange for at der en stor sansynlighed for, at Thomas har ret. Jeg har i flere år holdt mig fra sorte/mørke kvinder, da jeg har de samme erfaringer, som Thomas.

Men kommer der et indlæg her, hvor vi får at vide, at billederne holder til real life og at hun er sød og imødekommende, så er jeg der som et bøjet søm.

Haha.... har også selv haft dårlig erfaring med sorte der ikke har været dem de udgav sig for. Mangler dog at prøve brasilianske om de holder hvad billederne lover. Er der nogen der har erfaring i den retning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dere borte. Ikke hun på billeder. Kankje for 10 kg siden. Må ikke røre fissen. Bare klappe henne på huden.

Tap av 1500.- en time.

Brent barn skyr ilden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...