Denskævepik 54 Skrevet 12. August, 2019 En nær veninde som jeg har, hun ville gerne oprette en profil på sugardaters for at se om hun igennem der fik fat i nogen frække fyre - dog uden betaling da hun åbenbart finder det ulækkert. Hun opretter sig, hun oploader et billede af sig selv, hun skriver en ret så bundpervers tekst som beskriver hende ret så godt - hun venter på godkendelse, men intet sker der. Noget tid senere bliver den afvist på grund af sproget i teksen og vælger derof rog skrive en helt alm tekst og venter på godkendelse.. intet sker der, så hun skriver til support og får af vide at de mener hun er ude på at sælge sig selv derinde !!! No shit elvis...99.9% af de piger som sidder derinde, efterlyser gavmilde fyre og så kommer hun og bliver afvist pga det. Har sugardaters ikke vist at deres side bliver brugt som salg af sex (selvom det tydeligt står skrevet i bunden at der er forbudt og sælge sex), er det fordi de har rundet EG og set alle de fyre som har skrevet at de mødte XX og betalte XX for sex ?? Jeg blev godt nok overrasket over deres måde og behandle min veninde, så jeg sagde drop det og find et andet sted - måske scor. Der er fyrene som hanhunde og vil have alt hvad de peger på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 12. August, 2019 Jeg er helt enig, i at hun bare skal finde en anden portal, og bruge en masse krudt på sugardaters forsøg på, at fremstå som noget de ikke er. SD konceptet med få undtagelser er prostitution 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 12. August, 2019 Ja brug annoncelight. Hvis hun ikke vil betales for sex, tror jeg sagtens der er mænd nok derinde der skal kontakte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1337 Skrevet 12. August, 2019 Hun kan jo også "bare" skrive til os herinde... ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 12. August, 2019 Gammel rotte skrev, for 1 time siden: Hun kan jo også "bare" skrive til os herinde... Enig. Hun kan oprette en bruger her og starte en selfitråd. 5 minutter senere har hun en pikkemand i munden. Easypeasy! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 12. August, 2019 Hun kunne vel også bare være lidt kreativ på Sugardaters. Så lige en profil med profiltekst "Sugardaddy wanted" og en meget lidt dækkende bikini på et billede. 20 årig med 5 stjerner. Mon ikke hun har fået tilbudt pølse nok til et stykke tid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 12. August, 2019 Denskævepik skrev, for 6 timer siden: En nær veninde som jeg har, hun ville gerne oprette en profil på sugardaters for at se om hun igennem der fik fat i nogen frække fyre - dog uden betaling da hun åbenbart finder det ulækkert. Studenterhuen trykker ikke? Er hun klar over at kun mænd, der betaler et skyhøjt abonnement, ville kunne skrive til hende? Har hun hørt om Tinder, der nærmest er skabt til det formål hun har? Mht. SDs adfærd: De er sikkert bange for at hun er journalist, som vil "afsløre" dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 13. August, 2019 Bebop skrev, for 17 timer siden: Studenterhuen trykker ikke? Er hun klar over at kun mænd, der betaler et skyhøjt abonnement, ville kunne skrive til hende? Har hun hørt om Tinder, der nærmest er skabt til det formål hun har? Mht. SDs adfærd: De er sikkert bange for at hun er journalist, som vil "afsløre" dem. Hun ved godt at det er gratis og være der for kvinder, men hvad jeg mente med at hun ikke vil tage penge for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. August, 2019 Denskævepik skrev, for 1 minut siden: Hun ved godt at det er gratis og være der for kvinder, men hvad jeg mente med at hun ikke vil tage penge for sex. Sig hun skal skrive til mig så. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 13. August, 2019 Denskævepik skrev, for 2 timer siden: Hun ved godt at det er gratis og være der for kvinder, men hvad jeg mente med at hun ikke vil tage penge for sex. Ja, det er ikke det jeg siger. Men hun fatter måske ikke, at hun ikke kan komme i kontakt med andre mænd end dem der har betalt et skyhøjt abo for at kunne sende beskeder? Tinder er gratis. Når det er sagt har jeg selv mødt en SB på sitet, som syntes det var nedværdigende at tage penge for sex. Fint nok med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 13. August, 2019 Bebop skrev, for 54 minutter siden: Ja, det er ikke det jeg siger. Men hun fatter måske ikke, at hun ikke kan komme i kontakt med andre mænd end dem der har betalt et skyhøjt abo for at kunne sende beskeder? Tinder er gratis. Når det er sagt har jeg selv mødt en SB på sitet, som syntes det var nedværdigende at tage penge for sex. Fint nok med mig. Og der sidder også mange fyre som betaler et højt abb for at komme i kontakt med piger. Desuden så kontakter hun aldrig fyre, det overlader pigerne til fyrene. Men hun har taget en beslutning og oprette sig på scor, der fik godt nok en del breve fra liderlige hanhunde, det oplyste jeg hende også om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Denskævepik skrev, for 50 minutter siden: Men hun har taget en beslutning og oprette sig på scor, der fik godt nok en del breve fra liderlige hanhunde, det oplyste jeg hende også om. Scor.dk. Er det ikke passe’? Når jeg hører scor.dk, tænker jeg retro a la Ugens Rapport, Weekend-Sex mv. Det er nok bare mig Redigeret 13. August, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 13. August, 2019 underdog40 skrev, for 7 minutter siden: Scor.dk. Er det ikke passe’? Når jeg hører scor.dk, tænker jeg retro a la Ugens Rapport, Weekend-Sex mv. Det er nok bare mig De kører store trafikreklamer i Kbh, med et virkelig plat ordspil på et HC Andersen-ordsprog. Så de lever, men måske er det dødsrallen med den kampagne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Runaldo skrev, den 12.8.2019 at 13:46: Ja brug annoncelight. Hvis hun ikke vil betales for sex, tror jeg sagtens der er mænd nok derinde der skal kontakte hende. Ork ja, flere bliver uden tvivl trampet ned i forsøget på at nå frem til gratis f.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Gammel rotte skrev, den 12.8.2019 at 14:58: Hun kan jo også "bare" skrive til os herinde... ;-) Det bliver nok "farligt" – for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Bebop skrev, for 2 timer siden: Ja, det er ikke det jeg siger. Men hun fatter måske ikke, at hun ikke kan komme i kontakt med andre mænd end dem der har betalt et skyhøjt abo for at kunne sende beskeder? Tinder er gratis. Når det er sagt har jeg selv mødt en SB på sitet, som syntes det var nedværdigende at tage penge for sex. Fint nok med mig. Du har så været heldig at vinde en god gevinst i carnal lotto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Bebop skrev, for 13 minutter siden: De kører store trafikreklamer i Kbh, med et virkelig plat ordspil på et HC Andersen-ordsprog. Så de lever, men måske er det dødsrallen med den kampagne? H. C. Andersen er nok ikke så velvalgt af scor.dk. til reklame. Han var ivrig onanist, og satte et kryds i sin dagbog, hver gang han havde onaneret. Forskere mener, at han næppe nogensinde havde et ærligt samleje, men nok yndede at kigge på et. Gad vide, hvordan han havde gebærdet sig i en swingerklub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 53 minutter siden: Han var ivrig onanist, ...... Borende X skrev, for 54 minutter siden: Gad vide, hvordan han havde gebærdet sig i en swingerklub? Han havde nok været kendt som spille-Hans med den høje hat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Butch skrev, 1 time siden: Han havde nok været kendt som spille-Hans med den høje hat. Spørgsmålet er så, om det havde affødt såkaldt verdenslitteratur. Selv synes jeg, at han må have været en temmelig kedelig karl: Utroligt selvoptaget, spejlende sig selv i søens overflade og kun optaget af, hvad andre mente om ham – se hans dagbøger. Og dertil var han en nasserøv uden hæmninger: Han drog rundt på danske herregårde og fik fuld kost og logi mod at læse et digt eller en bid af et eventyr ved aftenpejsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Spørgsmålet er så, om det havde affødt såkaldt verdenslitteratur. Selv synes jeg, at han må have været en temmelig kedelig karl: Utroligt selvoptaget, spejlende sig selv i søens overflade og kun optaget af, hvad andre mente om ham – se hans dagbøger. Og dertil var han en nasserøv uden hæmninger: Han drog rundt på danske herregårde og fik fuld kost og logi mod at læse et digt eller en bid af et eventyr ved aftenpejsen. Litteraturen havde vel bare været med et lidt andet indhold og skrevet på gråt papir i stedet Jeg har også rejst rundt og tilbudt pigerne en bid af mit eventyr ved pejsen, men de hoppede sgutte på udlægningen at de kvit og frit så ville komme med i min dagbog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 4 timer siden: Du har så været heldig at vinde en god gevinst i carnal lotto Ja, måske. Har også mødtes med en, der annoncerede på Annoncelight og ikke ville have nogen betaling, så begge dele findes. Jeg har set sidstnævntes annonce et par gange siden (vi matchede ikke helt, men det var da en oplevelse af de mere specielle). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 4 timer siden: H. C. Andersen er nok ikke så velvalgt af scor.dk. til reklame. Der er intet godt at sige om den reklame. Den skræmmer typer som mig væk, for jeg kan ikke rigtigt forestille mig en bolleveninde jeg kunne være interesseret i lade sig lokke af sloganet" "At få rejsning er at leve". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 14. August, 2019 underdog40 skrev, for 18 timer siden: Scor.dk. Er det ikke passe’? Når jeg hører scor.dk, tænker jeg retro a la Ugens Rapport, Weekend-Sex mv. Det er nok bare mig Tjo for lang tid siden der kunne man score sig en date på under 24 timer og være med i en masse frække event, men den dag i dag der river scor sgu armen af folket. De kræver et skyhøjt abb og så føler man ikke man får det mindste ud af det, men jeg har nu været på sitet i lang tid og synes nu jeg har kontakt til et par enkel søde kvinder. Og så er folk blevet utrolig useriøs, det er både mænd og kvinder jeg omtaler. Men om de nogensinde lukker ned, det tror jeg ikke for der er rigtig mange gamle kendinger på sitet som har været der siden 1998, de holder jo scor over vandet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg