Hop til indhold
FKK4Ever

Nana Plaza Bangkok

Recommended Posts

Sidste aften i Bangkok før afgang til Pattaya

Jeg havde egentlig den opfattelse, at besøget hos Tulip havde efterladt mig i en tilstand af sexuelt mættet, og besluttede at gå ud for at få et par øl at sove på.

Jeg landede i det åbne barområde i gården ved Nana Plaza. Der var ikke mange kunder og heller ikke mange piger, så det var så stille og roligt som jeg ønskede.

På et tidspunkt kommer en pige hen og sætter sig over formig. hun er omkring de 20, meget slank og ret høj af en Thai at være - gætter på mindst 175 cm. Hun kunne stort set intet engelsk, så det var meget svært at kommunikere med hende, så jeg tror nok vi snakkede helt i hver sin retning

Efter lidt tid kom en anden pige - hendes totale modsætning - højest 150 cm og lige så bred som høj og hun snakkede et meget godt engelsk. Da hun absolut ikke var min type lænede jeg mig mere op ad den høje slanke for at signalere "glem mig". Den fangede hun hurtigt og begyndte istedet for at agere tolk - meget praktisk.

Da den høje havde enkelte træk der kunne tyde på ladyboy (højde og lidt store fødder), kom det da også frem under vores snak - pigerne begyndte at grine og hun sagde "me not boy" og greb min hånd og førte den ind under kjolen og ned i trusserne :o Hun var en pige :oops:

Jeg var fast besluttet på, at jeg ikke skulle have fisse - kun et par øl, men med hånden i trusserne på en let behåret fisse er al forsvar væk. Lidt videre tolkesnak afslørede, at det var hendes anden aften i baren. aftenen før havde en englænder haft både hende og den runde veninde med hjemme. Da han havde været ret beruset og insisteret på, at filme dem og tage billeder havde de valgt at give ham pengene tilbage og smutte, så nu var hun kommet i tvivl om, om det nu også var et job for hende.

Jeg lod mig overtale til at vise hende, at mænd også kan være flinke. hun skulle have 1500 for at blive natten over og jeg kom af med 800 bath i baren. Jeg ved ikke hvor meget der var barfine og hvor meget der var øl...

På værelset startede hun med med noget akavet blow i bruseren - det gik bare ikke, så jeg satte mig i sofaen og ventede på hende. Da hun kom smed jeg en pude på gulvet til hendes små skarpe knæer og så gik hun igang. Det gik rigtigt godt indtil hun ville forsøge sig med at stoppe den helt ned - det kunne hun ikke, hun fik vand i øjnene og lød som om hun var ved at kaste op... Efter at have tørret øjnene klappe hun spørgende på fissen og sagde "bum-bum?" Yes :D

Efter alle stillinger der kan gennemføres i en sofa rejste hun sig pludseligt op og gik hen og lænede sig frem over ryglænet på en høj lænestol. jeg er ret høj og det er første gang jeg har taget en Thai bagfra stående! Hun var så høj at det kunne lade sig gøre og spændingen i det og udsigten over hendes dejlige røv og lækre krop gjorde at jeg lynhurtigt kom.

Efter endnu et bad lå vi på sengen og slappede af. Jeg var egentlig helt færdig - troede jeg - men da hun begyndte at sutte igen var der liv i underetagen. Efter en god ridetur rejste hun sig i sengen, klappede på røven og sagde bum-bum. Yes sagde jeg og troede jeg skulle nappe hende bagfra igen, men før jeg nåede at reagere sad hun på mig igen og guidede kalorius op i 2'eren. Den var så stram at det var helt ubehageligt og efter få hop stoppede hun og sagde undskyldende "me no like". "No" sagde jeg og smed hende på ryggen på cafebordet og gav den fuld gas i fissen. Efter kort tid var det af med gummiet og kom ud over mave, bryster og fisse, og så væltede jeg om på ryggen på sofaen. hun lagde sig oven på mig og knuede sig ind til mig - efter nogle minutter fik jeg det første kys på munden og hun sagde smilende "me like" da hun rejste sig gik det op for mig, at hun ikke havde fået maven tørret af, så noget klistrede gik vi i bad igen :roll: .

Nu var jeg færdig! jeg var egentlig ikke træt og spurgte om vi skulle gå i baren igen. hun fattede ikke en meter, men da jeg tog tøj på¨gjorde hun det samme. I baren kom den lille runde igen og efter lidt snak sagde jeg godnat og gik alene hjem igen - jeg var helt mættet...

Hvis man ser bort fra hendes manglende sprog, erfaring og erkendelse af egne grænser, var det en fantastisk oplevelse. Nogle her vil nok kalde det GFE - jeg kalder det kanon godt fisse ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din fantastiske beretning fra Bangkok

glæder mig til at høre hvordan det det spænder af i Pattaya,

Mange misundelige hilsner her fra det kolde Danmark

og håber du hygger dig i varmen

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ser bort fra hendes manglende sprog, erfaring og erkendelse af egne grænser, var det en fantastisk oplevelse. Nogle her vil nok kalde det GFE - jeg kalder det kanon godt fisse ;);)

Kanon Godt Fisse (KGF)

Det er et godt udtryk FFK4Ever :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nana Plaza er ikke hvad det har været engang.

Jeg var der for tre år siden, og havde et par gode oplevelser der.

Men har læst flere steder på nettet. At standarten er faldet ganske betragtelig på Nana Plaza, inden for de sidste par år.

Jeg var bl.a. inde på en bar. Som lå "lige til venstre og oppe på første sal", når man går ind i gården. Det var et godt sted, men skulle værre lukket nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv kommet i Nana Plaza gennem mange år, og det er ganske rigtigt gået brat ned ad bakke.

Det har hjulpet lidt at de for et par år siden rydde alt væk i gårdarealet - vist nok af hensyn til brandfare. Nu er der mere lyst og åbent, men egentligt lidt kedeligt.

Den eneste grund til, at jeg stadig vader igennem området er, at der stadig kan findes enkelte dejlige piger - og så var det rimeligt tæt på mit hotel - Royal Ivory lidt længere ude af samme gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Royal Ivory har en udmærket netcafe, som jeg har benyttet en del gange.

Hvordan har hotellet det med at man tager piger med på værelset :?:

Ingen problemer - de opfordrer til at de registreres ved receptionen og så ved man jo hvem det er hvis der bliver problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...