Hop til indhold
Guest Runaldo

Sexylady I guess?

Recommended Posts

Guest Runaldo

Pigen bag denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/280884

Er fuld af pis. Over ca 2måneder havde jeg kontakt med hende. Først startede hun vildt ud og sendte mig masser af video'er på Skype og vi lavede nogle ting sammen derpå også uden nogen form for betaling. Så da vi skulle mødes var der først den ene undskyldning efter den anden. Så svarede hun ikke i et par dage og så kom hun med en undskyldning om noget sygdom samtidig med at hun gerne ville låne penge af mig.

3 weeks later ...

Så skriver hun ligepludselig og jeg får hendes snapchat og det begynder som det startede, vildt meget kontakt, billeder, fræk snak osv. Da dagen så endelig kom jeg skulle tage til hende, jamen så var der det ene efter det andet galt, og hun havde brugt al benzin så kunne ikke køre til vores mødepunkt selvom det kun var 10km og hun ingen penge havde. Og så kom spørgsmålet om hun lige kunne låne 200kr.

Konklusion: 

Hun går fra fræk bollepige til ubeslutsom pige hurtigere end en Ferrari går fra 0-100. Ikke værd at samle på. Der er sikker nogen der har haft en oplevelse med hende, good or bad, men spar jeres tid og penge, find noget mere pålideligt.

 

Redigeret af Runaldo
Sprog og personlige oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet at lave en aftale. Det starter meget frækt. Men jeg har stadig ikke kunne aftale noget. Fordi der altid kommer noget i vejen. Men billeder og videoer er hun altid klar på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...