Hop til indhold
kunforsjov75

BH90210

Recommended Posts

Dette er absolut en ligegyldig kommentar. 

Som så mange andre der var unge da Beverly Hills 90210 var hot så jeg også den serie. Har ikke set de nye afsnit, men så et billede af Jennie garth ( kelly) hold nu fast. Hun er godt nok blevet mega smuk med alderen. Tror hun hun er 46-49 år nu. Og hun er godt langt mere hot end for 20 år siden. Det er super læks for alle os andre som jo også er blevet lidt ældre siden sidste gang serien kom frem. Go varm dag  

Del dette indlæg

Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, for 3 minutter siden:

Dette er absolut en ligegyldig kommentar. 

Som så mange andre der var unge da Beverly Hills 90210 var hot så jeg også den serie. Har ikke set de nye afsnit, men så et billede af Jennie garth ( kelly) hold nu fast. Hun er godt nok blevet mega smuk med alderen. Tror hun hun er 46-49 år nu. Og hun er godt langt mere hot end for 20 år siden. Det er super læks for alle os andre som jo også er blevet lidt ældre siden sidste gang serien kom frem. Go varm dag  

Unfortunately, I saw the first episode. Total waste of time...... I fast forwaden to the Kelly scenes^_^

I agree with you, Jennie Garth in 2019 has aged with dignity, botox and some surgical help.  But at the age of 47, she will still be my future wife.  Mrs Buddha Kelly Taylor:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Der er ikke noget, som hedder ligegyldige kommentarer i “hyggesnak” ;). Her smalltalker vi om stort og småt. Jeg har kun set det første afsnit og det ser lovende ud. Dog savner jeg min våde drøm: Tiffani-Amber Thiessen med de store skvulpende bryster. 

Men jo, Jennifer Garth holder sig forbavsende godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 37 minutter siden:

Der er ikke noget, som hedder ligegyldige kommentarer i “hyggesnak” ;). Her smalltalker vi om stort og småt. Jeg har kun set det første afsnit og det ser lovende ud. Dog savner jeg min våde drøm: Tiffani-Amber Thiessen med de store skvulpende bryster. 

Men jo, Jennifer Garth holder sig forbavsende godt :)

ÅHHH JA!!!

Tiffani-Amber Thiessen.......:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...