Hop til indhold
DSB c

Jernbanegade Viborg, Suree

Recommended Posts

Nu har jeg været der to gange, så må det vel være tid til en lille anmeldelse.

Havde bestilt tid og gik ind i et rum hvor jeg lagde alt tøj og kravlede op på briks. Uden jeg havde bemærket det, så var det ikke mutter som der tog imod mig der gik igang med massagen, men en køn afløser på ca 30+. Medens hun masserede ryd, pillede jeg lidt ved numse og mis uden på nogen måde at blive afvist. Efter lidt mere massage vendte jeg mig så om og hun gav et håndjob efter at have aftalt prisen på 700,- imedens gav jeg hende finger (tommelfingeren) til hendes begestring, ja hun blev færdig (med HJ) før jeg.

Derefter var der god hård massage af de ømme stænger, af hende og mutter, så alt i alt en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Suree en del gange og kan godt ligge genkendelse til det DSB skriver men kan få svensk her og ikke andet jo en god massage hvis det er Suree selv der står for den. hende den anden på stedet jo hun massager også, men den handler mere om at tænde dig til den svenske og ja der må gerne røres og de virker til at nyde din behandling

pris er 700 og hvis du er stam kunde og kommer på et tidspunkt hvor de ikke har så travlt kan det være de begge tager fat

der er lukke lige nu der de er i Thailand på ferie åbner den 12 august

må heller lige tilføje at de har et skilt i entréen som siger at de ikke modtager kunder over 100kg grundet at deres bænke ikke kan klare den høje vægt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...