Hop til indhold
narpy

Randers the best girl GREAT REVIEWS, full service Just few days

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt https://annoncelight.dk/showad/278567.
Det skulle vise sig at være en trist oplevelse på trods af de tidligere gode anmeldelser af hende:

  • Punkt 1: Hun virkede meget distanceret. Ikke særligt interesseret.
  • Punkt 2: Ved sexet var det uden en eneste lyd fra hende og meget maskine.
  • Punkt 3: Da vi havde færdiggjort sex og skulle snakke, så afviste hun at snakke og var træt af at jeg forsøgte at få en dialog i gang: "Why do you ask these questions?" lød det fra hende, hvorefter der bare var stilhed.
  • Punkt 4: Hendes "massage" var hovedsageligt berøring. Den var mildest talt ringe.
  • Punkt 5: Hun var ikke petit som billederne, men pæn.

Jeg valgte at gå efter 20 min hvor hun havde haft chancen for at vise at hun ville have mig som kunde.
Hun valgte ikke at give mig noget tilbage, selvom jeg havde betalt for en time.

Det var en af de dårligste oplevelser jeg har haft i mit liv, og jeg ville ønske at jeg kunne have gjort det om :-(

Jeg sidder tilbage med en fornemmelse af, at hun kun har fokus på at få kunderne ud af døren hurtigst muligt.

Redigeret af narpy
Mindre rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Det er nemt og uden helt uden beregning, at kalde sig GREAT REVIEWS og henvise til en gammel anmeldelse i Eroguide på “Laura” i Odense. 

Det sker ofte har jeg på fornemmelsen, og man har jo ingen mulighed for at tjekke op på rigtigheden på disse reviews, desværre.

Der burde være en form for kontrol.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 11.8.2019 at 16:29:

Jeg har netop besøgt https://annoncelight.dk/showad/278567.
Det skulle vise sig at være en trist oplevelse på trods af de tidligere gode anmeldelser af hende:

  • Punkt 1: Hun virkede meget distanceret. Ikke særligt interesseret.
  • Punkt 2: Ved sexet var det uden en eneste lyd fra hende og meget maskine.
  • Punkt 3: Da vi havde færdiggjort sex og skulle snakke, så afviste hun at snakke og var træt af at jeg forsøgte at få en dialog i gang: "Why do you ask these questions?" lød det fra hende, hvorefter der bare var stilhed.
  • Punkt 4: Hendes "massage" var hovedsageligt berøring. Den var mildest talt ringe.
  • Punkt 5: Hun var ikke petit som billederne, men pæn.

Jeg valgte at gå efter 20 min hvor hun havde haft chancen for at vise at hun ville have mig som kunde.
Hun valgte ikke at give mig noget tilbage, selvom jeg havde betalt for en time.

Det var en af de dårligste oplevelser jeg har haft i mit liv, og jeg ville ønske at jeg kunne have gjort det om :-(

Jeg sidder tilbage med en fornemmelse af, at hun kun har fokus på at få kunderne ud af døren hurtigst muligt.

Hello my Dear.

Unfortunately, I will not agree with what you write about me. Yes, you paid for 1 hour and I give you 700, you stayed with me 30 minutes. You asked me questions from my private life that I did not want to answer, I was glad that you left my apartment because I did not feel comfortable with you.
I have entered my height and weight in the advertisement and forgive if 50 kg is a lot for you, you can also read my opinions.
Unfortunately, it can't be everyone happy.

 

Have nice day, Laura

 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 11/8/2019 at 16:29:

Jeg har netop besøgt https://annoncelight.dk/showad/278567.
Det skulle vise sig at være en trist oplevelse på trods af de tidligere gode anmeldelser af hende:

  • Punkt 1: Hun virkede meget distanceret. Ikke særligt interesseret.
  • Punkt 2: Ved sexet var det uden en eneste lyd fra hende og meget maskine.
  • Punkt 3: Da vi havde færdiggjort sex og skulle snakke, så afviste hun at snakke og var træt af at jeg forsøgte at få en dialog i gang: "Why do you ask these questions?" lød det fra hende, hvorefter der bare var stilhed.
  • Punkt 4: Hendes "massage" var hovedsageligt berøring. Den var mildest talt ringe.
  • Punkt 5: Hun var ikke petit som billederne, men pæn.

Jeg valgte at gå efter 20 min hvor hun havde haft chancen for at vise at hun ville have mig som kunde.
Hun valgte ikke at give mig noget tilbage, selvom jeg havde betalt for en time.

Det var en af de dårligste oplevelser jeg har haft i mit liv, og jeg ville ønske at jeg kunne have gjort det om :-(

Jeg sidder tilbage med en fornemmelse af, at hun kun har fokus på at få kunderne ud af døren hurtigst muligt.

Er billederne retvisende og af pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetLaura skrev, for 4 timer siden:

Hello my Dear.

Unfortunately, I will not agree with what you write about me. Yes, you paid for 1 hour and I give you 700, you stayed with me 30 minutes. You asked me questions from my private life that I did not want to answer, I was glad that you left my apartment because I did not feel comfortable with you.
I have entered my height and weight in the advertisement and forgive if 50 kg is a lot for you, you can also read my opinions.
Unfortunately, it can't be everyone happy.

 

Have nice day, Laura

 
 

 

Hi Laura

> Quote: "Yes, you paid for 1 hour and I give you 700, you stayed with me 30 minutes"
Do you mean that you want to give 700 DKK back? I'd be very grateful for that.

> Quote: "You asked me questions from my private life that I did not want to answer, I was glad that you left my apartment because I did not feel comfortable with you."
Look, I tried getting our conversation going, and I tried by asking different questions - you didn't participate in that or start talking about any subject, and you actually closed the conversation, so I'd argue that you could have done something.

> Quote: "I have entered my height and weight in the advertisement and forgive if 50 kg is a lot for you, you can also read my opinions."
I think you misunderstood what I wrote. I actually wrote that you are pretty.
I didn't write that your height and weight was incorrectly written.

> Quote: "Unfortunately, it can't be everyone happy."
Absolutely, and I agree. But we can try to make everyone feel like they are welcome.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 3 timer siden:

Er billederne retvisende og af pigen?

De har været en tur i Photoshop eller er gamle billeder, men hun er køn!
Billederne får hende til at se petit ud - hun har en almindelig pæn bygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, 1 time siden:

De har været en tur i Photoshop eller er gamle billeder, men hun er køn!
Billederne får hende til at se petit ud - hun har en almindelig pæn bygning.

Hendes flabede og misvisende svar på mit spørgsmål, ved at henvise til andre anmeldelser, synes at underbygge dit indtryk af hendes attitude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello.

I don't want to argue because I won't win anyway. On this page only the opinions of customers count, not girls. I told you that I don't want to talk about my private life, you should respect it. I don't ask how much you earn, do you have a wife, children. In addition, photos are SELFIE so without photoshop.

Regards, Laura

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetLaura skrev, for 5 timer siden:

Hello.

I don't want to argue because I won't win anyway. On this page only the opinions of customers count, not girls. I told you that I don't want to talk about my private life, you should respect it. I don't ask how much you earn, do you have a wife, children. In addition, photos are SELFIE so without photoshop.

Regards, Laura

Hi Laura

Quote: "I don't want to argue because I won't win anyway. On this page only the opinions of customers count, not girls."
This is not about winning or arguing.
I wrote a sincere review about my experience. That's the purpose of this website.

Quote: "I told you that I don't want to talk about my private life, you should respect it."
Actually you said: "Why do you ask these questions?"

I could copy/paste my last response as I did address exactly what you're writing in my previous response.

You could participate in suggesting any subject to talk about, if you wanted to.

--

> Quote: "Yes, you paid for 1 hour and I give you 700, you stayed with me 30 minutes"
> My response: "Do you mean that you want to give 700 DKK back? I'd be very grateful for that."

I'm pending your response.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...