Hop til indhold

Recommended Posts

Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Jeg er enig. Der er et eller andet særligt ved hende. Hun ser utrolig flot ud. Nogen må da ha' besøgt hende. Jeg lytter lige med.

Måske vil dem der har været der,  have hende for sig selv.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok - så tog jeg en for holdet.

tog en time med alt inclusive; cim, cof havd jeg nu havde lyst til, SF selvfølgeligt og med deepthroat - det skulle blive en god time.

Hun lukkede mig ind i en lejlighed på 4. Sal uden elevator. Der stod hun - hun er petit og slank og ser lige så sød og skarp ud som på billederne.

det obligatoriske bad - på et gammelt københavner toilet med håndbrus og der lugtede ikke godt - afløbet dårligt. Men ok hun er så smuk så det overlever jeg nok. 

Hun startede med at tilbyde lidt massage, og der var fint nok - jeg var kommet lidt halsende ud fra arbejdet og jeg er i alder hvor stemningen betyder noget - så lidt afslapning og langsom opvarming var velkomment.

Så bad hun mig om at vende rundt og startede så med at give mig en gang bj uden, men kun for at få Pjerrot op at stå, så på med condomet og sikret at den sad helt ned om roden og ligefor at det røg ned om kuglerne - det har jeg sgu godt nok ikke prøvet før.

så skulle jeg til at arbejde og der startede det så. Først prøvede hun at låse benene så jeg kunne komme i dybden og var ikke speciel medlevende - måske bare mig og lidt dårlig kemi.

rykkede lidt rundt på hende missionær og doggy - så havde jeg glædet mig til at afslutte på hende cof mv. Men det mente hun ikke var aftalen og gad egentlig ikke at diskutere med hende, men hun insisterede jeg viste hende vores sms, men hun holdt fast. Jeg tog tøjet på og sagde st jeg ikke ville have at hun skulle gøre noget mod sin vilje - æv oplevelse.

looks - 9 

gfe - 3

stedet - 5

kemi ikke med mig - haha

gentagelsesfare - 0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stangen skrev, for 12 timer siden:

Ok - så tog jeg en for holdet

Tak for beretningen.

lyder som en pige på toppen ( 4 sal - pust) Smuk men uden indhold.(læs Gfe)

Tænker man nok skal have ydelserne mere på plads når man ankommer, for at undgå skuffelsen.

Hvor lang tid købte du?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stangen skrev, for 21 timer siden:

jeg viste hende vores sms, men hun holdt fast

Årh, syret. Det er nok ikke hende der indgår aftalerne pr. tele så. Men mærkeligt hvis hun fastholder i stedet for at sige straight at det ikke var hende selv, der havde skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...